۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۹۸۴۴۷
در آستانه ماه مبارک رمضان؛

همایش طلایه داران تبلیغ در تبریز برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ در ماه مبارک رمضان امروز با حضور آیت الله مجتهد شبستری در مسجد جامع تبریز برگزار شد.
طلایه داران تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش طلایه داران تبلیغ در ماه مبارک رمضان امروز با حضور آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مبلغان و روحانیان استان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام سید شهاب حسینی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان برای تبلیغ دین در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بسترساز نفوذ آموزه های دینی در جامعه است، گفت: باید مبلغان دینی از این فرصت برای تبلیغ دین اسلام و آموزه های دینی بهره مند شوند، ماه مبارک رمضان دل های انسان را طهارت می بخشد و زمینه ساز معنویت در جامعه است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ما هر چه داریم از قرآن است، افزود: انقلاب ما، انقلاب اسلامی و قرآنی است، مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان که ماه قرآن و عترت است به ترویج مبانی قرآنی و معارف دینی بپردازند، این قرآن بر قلب انسان نازل شده است تا انسان فرشی را عرشی و انسان زمینی را آسمانی کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تبیین مبانی انقلاب و ترویج آرمان امام راحل در این ایام تبلیغی مورد توجه قرار گیرد، ماه رمضان مخاطبان دین و معارف را برای روحانیت فراهم می کند، بنابراین باید از این فرصت بهتره بهره را برد تا شاهد ترویج هر چه بیشتر معنویت در جامعه باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ دین کار انبیائی و وظیفه روحانیت آگاه و انقلابی است، گفت: در شرایط تهاجم فرهنگی دشمن وظیفه روحانیت بسیار حساس و مهم است، روحانیت باید در برابر شبهات دشمنان اسلام پاسخگو باشند و اجازه ندهند دیانت جوانان دچار خدشه شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح مقبول، گفت: روحانیت در روزهای باقی مانده مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند، همچین مردم را برای انتخاب فرد اصلح راهنمایی کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه هر چه حضور مردم گسترده باشد توطئه های دشمنان در نطفه خفه خواهد شد، ادامه داد: مردم در انتخاب خود باید دقت کنند، کسی را انتخاب کنند که نگاهش به درون باشد، روحانیت نیز باید مردم را در انتخاب آگاهانه یاری کنند./854/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات