۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۴۶۱
در قالب سفرهای انتخاباتی؛

رئیسی و روحانی ۲۷ اردیبهشت به خراسان شمالی سفر می‌کنند

حجج‌اسلام والمسلمین رئیسی و روحانی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری، چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت با سفر به خراسان شمالی در جمع مردم بجنورد سخنرانی می‌کنند.
رئیسی - روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، در حالی که کمتر از سه روز به موعد رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، فردا، چهارشنبه، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه مردم مرکز خراسان شمالی تقریباً به‌صورت همزمان میزبان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ساعت 21 فردا در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد در جمع مردم و حامیان خود سخنرانی می‌کند، پیش از آن هم حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی ساعت 20 فردا در جمع هواداران خود در محل سالن ورزشی شهید علیدخت مرکز خراسان شمالی سخنرانی خواهد کرد.

تقی صادقی، قائم‌مقام ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در خراسان شمالی با اشاره به سفر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان در روز چهارشنبه، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای میدانی، روزانه استقبال مردم به‌ویژه روستاییان و محرومان از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بیشتر می‌شود و روز چهارشنبه در سخنرانی وی در مرکز استان شاهد حضور پور شور هم استانی‌ها خواهیم بود.

وی افزود: با وجود اینکه رقیب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری قرار دارد؛ اما مردم شجاعانه به‌رغم تمام ترس و رعبی که دستگاه‌های دولتی برای آنها ایجاد کرده‌اند، استقبال کم‌نظیر خود را از وی نشان می‌دهند.

صادقی تصریح کرد: متأسفانه فشارهای دولتی از سوی برخی مدیرکل‌ها و دهیاری‌ها سبب گلایه مردم شده؛ اما آنها آگاهانه تصمیم خود را گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان طرفداران و حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی روند رو به رشدی دارد و به‌ویژه این موضوع پس از مناظره سوم و کناره‌گیری آقای قالیباف به نفع رئیسی به‌شدت افزایش یافته است.

سفر تبلیغاتی روحانی به خراسان شمالی

سید محمد لنگری، رییس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در خراسان شمالی هم از سفر انتخاباتی وی به استان در روز چهارشنبه خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی فردا ساعت 20 در ورزشگاه شهید علیدخت بجنورد با مردم و حامیان خود دیدار می‌کند.

وی افزود: این سفر حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به خراسان شمالی در قالب یک سفر انتخاباتی صورت می‌گیرد و طی آن هیچ‌گونه طرح عمرانی یا پروژه‌ای افتتاح نمی‌شود./202/9314/ب1

ارسال نظرات