۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۵۳۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت در حمایت از نظام اسلامی حضوری گسترده خواهند داشت

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با اشاره به حمایت و اعتقاد ملت ایران از انقلاب و نظام اسلامی، گفت: مردم متدین و انقلابی ایران برای تقویت نظام اسلامی و صیانت از ارزش‌های دینی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.
حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور فعال و پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: کسانی که به فکر انقلاب و نظام اسلامی هستند در این انتخابات پرشور حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات برای مردم واجب است، تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات یک عمل غیر عقلانی است، کسی که نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت باشد این کار عقلانی نیست، پس بنابراین هم عقلا و هم شرعا شرکت در انتخابات یک ضرورت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت و اعتقاد ملت ایران از انقلاب و نظام اسلامی در سال‌های پس از انقلاب، افزود: مردم متدین و انقلابی ایران برای تقویت نظام اسلامی و صیانت از ارزش‌های دینی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با این حضور طمع دشمنان را به این نظام مأیوس خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم اگر به کشور خود و آرامش ایران و حفظ امنیت آن تمایل دارند حتی اگر تمایلات مذهبی هم ندارند باید بیایند و رأی دهند، تصریح کرد: از این عده بودند بسیاری که در جنگ تحمیلی برای صیانت و حفاظت از کشور وارد عرصه جنگ با دشمن شدند و از خاک و ناموس این میهن صیانت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی خاطرنشان کرد: ترک صحنه انتخابات و رأی ندادن نشان از بی خبری از عاقبت آن است، اگر انتخابات را رها کنیم و صحنه خالی بگذاریم تبعاتی سخت برای کشور به دنبال خواهد داشت، حضور مردم در حقیقت قدرت بخشیدن به اقتدار کشور است.

وی با بیان اینکه رسالت سنگین حوزه های علمیه و روحانیت برای تشویق مردم جهت حضور پر شور در انتخابات ریاست جمهوری، ابراز داشت: روحانیت و حوزه های علمیه لازم است مردم را برای انتخاب اصلح تشویق کنند و با بیان معیارهای اصلحیت مردم را در این مسیر یاری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه امام راحل، مقام معظم رهبری و علما در رابطه با ضرورت شرکت در انتخابات، تصریح  کرد: آیت الله مسلم ملکوتی در تمام انتخابات حضوری گسترده داشتند و به این امر اعتقاد قلبی داشتند و حتی در زمانی که مسؤولیتی نداشتند نیز به این امر اهتمام ویژه داشتند./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات