۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۹۸۵۸۸
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد؛

ضرورت پیش‌بینی و پیشگیری از فتنه‌های احتمالی در انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: سنگینی حفاظت از انتخابات و پیش‌بینی و پیشگیری از فتنه‌های احتمالی مهم‌ترین مسؤولیت نیروهای امنیتی و حفاظتی کشور در این ایام است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از کارکنان حفاظت اطلاعات استان، اظهار داشت: آزمون انتخابات، یک تکلیف عبادی و سیاسی است که همه آحاد مردم باید برای ادای این تکلیف همت کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید در ایام انتخابات همه آحاد مردم به‌ ویژه نیروهای امنیتی کشور مراقب فعالیت‌های افراد نفوذی و معاند نظام باشند، افزود: برخی از معاندان داخلی و خارجی نظام درصدد هستند با نفوذ در بطن جامعه، آنها را از نظام و مدیران اجرایی مأیوس کنند که لازم است در این ایام مراقب این‌گونه افراد باشیم.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: سنگینی حفاظت از انتخابات و پیش‌بینی و پیشگیری از فتنه‌های احتمالی بر عهده نیروهای امنیتی و حفاظتی کشور است.

وی گفت: کارکنان حفاظت اطلاعات همچون چشمی در بدنه نظام هستند که باید امکان همه فتنه‌ها را در ایام مختلف پیش‌بینی و از وقوع آن پیشگیری کنند و این وظیفه خطیری است که باید مورد تأکید قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: همه افراد جامعه به‌ ویژه مأموران حفاظتی باید هوشیار باشند و به افرادی که به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اجازه فعالیت ندهند.

وی با قدردانی از حضور همیشگی نیروهای امنیتی و حفاظتی در صحنه‌های مختلف، از آنها خواست در این ایام با هوشیاری کامل نسبت به امنیت سازی و امنیت آفرینی همت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: امنیت آفرینی در این شرایط خاص و ممتاز بسیار اهمیت دارد؛ به همین دلیل همه نیروهای حفاظتی و امنیتی کشور باید با استفاده از تمامی امکانات خود در این امر تلاش مجدانه داشته باشند.

وی با دعوت از مردم انقلابی به شرکت پرشور در صحنه انتخابات، اظهار کرد: امید می‌رود با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی افزوده شده و سیلی محکمی به دهان همه یاوه‌گویان و فتنه جویان زده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: مردم کشور ما در همه صحنه‌های مختلف حضوری پررنگ داشته، هیچ‌گاه تن به ذلت و خواری در برابر خواسته‌های دشمنان نداده و با بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی خود انقلاب و نظام اسلامی را همراهی کرده‌اند و در روز 29 اردیبهشت هم بار دیگر به همه آنهایی که چشم به شکست این نظام و انقلاب دوخته‌اند خواهند گفت که ملت ما هیچ‌گاه از آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارد./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات