۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۹۸۶۱۲
امام جمعه بجنورد:

رویکرد ستادهای تبلیغاتی، مشارکت حداکثری در انتخابات باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید ستادهای تبلیغاتی و حامیان نامزدها با رعایت اخلاق و آرامش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار شماری از مسؤولان فرهنگی، بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی تمام نامزدها و حامیان و هواداران آنها تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در این روزهای حساس انتخابات دشمنان از تمام امکانات خود استفاده کرده و رفتار و حرکت نامزدهای انتخابات و مردم را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند به‌ طوری که کوچک‌ترین حرکت آنها را با توضیح و تفسیرهای غلط خود به دلسرد شدن مردم از نظام اسلامی ربط می‌دهند پس نباید طوری رفتار کرد که بر سر جنگ قدرت به نظام اسلامی ضربه وارد شده و دشمنان امیدوارتر و جری‌تر شوند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها در ستادهای انتخاباتی باید بر رفتار خود مسلط بوده و با حفظ اخلاق و آرامش در کشور مردم را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند؛ چراکه چشم دنیا به چگونگی برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم به این روز حماسی دوخته شده است.

به گفته وی، باید ستادهای تبلیغاتی و حامیان نامزدها با رعایت اخلاق و آرامش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به کاندیداهای انتخابات با اشاره به اینکه انسان پرهیزگار، باتقوا و مخلص شایسته رأی و انتخاب مردم است، تصریح کرد: رأی مردم ارزشمند است برای به دست آوردن آن باید ارزش‌ها را رعایت کرده و به شعور و ظرفیت آنها توهین نکنید؛ چراکه مردم صبور ایران با درک نیت و هدف خالصانه کاندیداها در روز 29 اردیبهشت با انتخاب فرد اصلح داوری می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انتخابات موضوع بسیار حساس و خطیری است و باید با حساسیت و نگاه ویژه آن را مدنظر داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی نسل جوان در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: نسل جوان ما انقلاب و دوران دفاع مقدس را لمس نکرده و سختی‌هایی که این نظام طی کرده را ندیده است؛ به همین دلیل باید همه ما در امر توجیه و آشنا کردن آنها با انقلاب و آرمان‌های آن همت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما امانت امام راحل بوده و باید این امانت به اهل آن سپرده شود؛ از این‌ رو حفاظت و صیانت از انقلاب بر عهده همه آحاد مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه سختی‌های بسیار زیادی برای به ثمر رسیدن انقلاب کشیده شده است، افزود: برای استمرار نظام اسلامی هم باید تلاش بیشتری صورت گرفته و همه مردم در صحنه حضور داشته باشند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات