۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۹۸۶۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حماسه سیاسی مردم در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، گفت: مشارکت حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی آنها در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است.
حجت الاسلام خادمی

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و گسترده در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و گفت: انتخابات ایران اسلامی و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند پشتوانه دولت و حکومت اسلامی باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اخلاق اسلامی و جایگاه علوم معرفتی باید در رأس امور انتخاباتی در کشور اسلامی باشد، اضافه کرد: اخلاق اسلامی منشأ همه امور و در حال حاضر باید در رأس امور انتخاباتی کاندیداها باشد.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه باید ستادهای انتخاباتی از هرگونه حاشیه‌سازی به دور باشند و اخلاق اسلامی را رعایت کنند، افزود: تبلیغات باید اخلاق محور باشد؛ زیرا اسلام الگوی اخلاق‌مداری است؛ به همین دلیل باید هوشیار باشیم که دشمنان از هرگونه وسیله برای بداخلاقی انتخاباتی و ایجاد آشوب در کشور اسلامی بیدار است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به فضل الهی انتخابات در کشور اسلامی به دور از هرگونه حاشیه و حاشیه‌سازی با حضور مردم انقلابی و بیدار برگزار می‌شود و دشمنان اسلام بدانند که هرگونه فعالیت آنها برای ایجاد آشوب و بداخلاقی در بین مردم فهیم ایران مردود است.

وی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات، افزود: شرکت در انتخابات و حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی باعث ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان، سربلندی ایران اسلامی و تقویت نظام می‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی افزود: حمایت دشمنان به نفع شخصی خاص به معنای ضعف و کج روی آن کاندیدا از مصالح و منافع نظام است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: انتخابات پیش رو بار دیگر قدرت ایران را به جهانیان نشان داده و به دوستان و دشمنان ثابت می‌کند ملت ایران محکم و استوار به پای آرمان‌های اسلامی و انقلابی خود ایستاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در پایان از ملت ایران به‌ویژه مردم خراسان شمالی خواست تا بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس کنند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./9314/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات