۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۴۹۸۷۲۹
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی دیگری رقم خواهد زد

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: ملت ایران جمعه هفته جاری با انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی دیگری در کشور خلق خواهند کرد.
حجت الاسلام قدیمی

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: امسال هم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با آرامش و حضور ستودنی خود در پای صندوق‌های رأی فرد اصلح را بر اساس شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب تبیین فرموده‌اند، انتخاب کرده و حماسه‌ای دیگر رقم می‌زنند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایبندی خود را به ولایت فقیه و نظام اسلامی نشان داده و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند تا دشمنان اسلام و انقلاب از خواب غفلت بیدار شده و بفهمند که نمی‌توانند از طریق این مردم همیشه در صحنه ضربه‌ای به نظام اسلامی و انقلاب وارد کنند

حجت‌الاسلام قدیمی افزود: هر بار همبستگی و همراهی مردم در صحنه‌های حساس داخلی و دفاع آنها از اصول و آرمان‌های انقلاب دشمنان را از تسلط بر مردم نظام اسلامی مأیوس می‌کند؛ اما آنها برای منافع خود و به دلیل کینه دیرینه‌ای که با نظام اسلامی دارند دست از افکار و نقشه‌های مذبوحانه خود نمی‌کشند.

وی با تأکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان بیگانگان است، اضافه کرد: به طور یقین دشمنی و کینه بیگانگان از نظام اسلامی برای این است که انقلاب اسلامی دست اجانب و بیگانگان را از مملکت کوتاه کرد و آنها منبع درآمدی راحت را از دست دادند؛ به همین دلیل هدف آنها از دخالت در امور داخلی کشور صلاح و مصلحت مردم نیست؛ بلکه به دنبال منافع خود هستند.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: دشمنان نمی‌دانند که مردم انقلابی ایران این بار هم همچون دوره‌های گذشته در 29 اردیبهشت با حضور چشم‌گیر و میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی مهر تأییدی بر نظام اسلامی زده و با بیعت دوباره با نظام اسلامی پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز درمی‌آورند.

وی با تأکید بر احساس مسؤولیت و حضور همگانی در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: به‌طور یقین کوتاهی و بی‌تفاوتی مردم نسبت به انتخابات ضربه محکمی به کشور و نسل آینده وارد کرده آنها را در تاریکی مطلق فرو برده و اسیر قدرت‌های بیگانه می‌کند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری مثال‌زدنی خود با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دشمنان اجازه نفس کشیدن نداده و تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./9314/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات