۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۹۸۷۴۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

مردم با انتخاب کاندیدای انقلابی و ولایتمدار راه نفوذ دشمنان به کشور را خواهند بست

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: مردم با انتخاب کاندیدای انقلابی و ولایتمدار راه نفوذ و هجمه های دشمنان علیه انقلاب را خواهند بست و سبب ترس دشمنان خواهند شد.
حجت الاسلام جواد کرمی

حجت الاسلام جواد کرمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اهمیت و ارزشی است که ملت برای انقلاب و اسلام قائل هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تأکید کرد: حضور در پای صندوق های رأی نشان از ایستادگی مردم در برابر یاوه گویی های آمریکا و هم پیمانش علیه انقلاب اسلامی است، مشارکت مردم در عرصه انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار خواهد زد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه پشت امام و رهبری خود را خالی نکردند، اظهار داشت: ملت ایران در سخت ترین عرصه های انقلاب یار و یاور امام خمینی(ره) بوده و امروز نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند، حضور در انتخابات صیانت از آرمانهای انقلاب و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

این مسؤول با اشاره به اینکه حمایت ملت ایران از انقلاب برای دشمنان ناخوشایند است، گفت: مردم با انتخاب کاندیدای انقلابی و ولایتمدار راه نفوذ و هجمه های دشمنان علیه انقلاب را خواهند بست و سبب ترس دشمنان خواهند شد.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه رسانه های معاند درصدد این هستند که حمایت ملت ایران و تبعیت آنها از ولی امر مسلمین را کمرنگ جلوه دهند، بیان داشت: ملت ایران با حضور پرشور به رسانه های غربی نشان می دهند که دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه یادآور شد: امروز غارتگران بیت المال و مسؤولانی که به دنبال اشرافی گری هستند نمی توانند مشکلات مردم را درک کرده و به آنها خدمت کنند.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی باید از دست افرادی که چشم به دستان استکبار جهانی دوخته اند رهایی یابد، امروز ملت ایران بیدار و بصیر است و قطعأ انتخاب درستی در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب خواهد داشت.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: امروز ملت از فقرو نداری، تبعیض، بیکاری و حقوق های نجومی خسته شده اند و به دنبال کاندیدایی هستند که با مفاسد اقتصادی و نجومی بگیران برخورد کند.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: امید است ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رأی سبب یأس دشمنان انقلاب و اسلام شده و با انتخابی سنجیده در راستای ارتقا مسائل مختلف نظام گام بردارند./۸۵۷/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات