۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۹۸۹۳۴
رییس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی:

حضور حداکثری در انتخابات نشانگر پشتیبانی مردم از نظام و ولایت فقیه است

رییس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات ثابت می‌کنند که همواره و در هر شرایطی پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام نوری - امام جمعه موقت بجنورد

حجت‌الاسلام رضا نوری، رییس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در انتخابات فردا چشم دشمنان به ملت ایران و حضور آنها در پای صندوق‌های رأی دوخته شده است، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات نشان می‌دهند که حتی مشکلات هم سبب نمی‌شود نگاهشان به بیگانگان باشد.

وی با بیان اینکه مردم تحت هیچ شرایطی نگاهشان به بیگانگان نیست، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات و در پای صندوق‌های رأی، عدم وابستگی خود را به بیگانگان اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات عاملی بازدارنده برای دخالت بیگانگان محسوب می‌شود، افزود: مردم با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح عدم وابستگی خود را به دشمنان با زبانی گویا اعلام کرده و به این طریق زمینه ناکامی و روسیاهی دشمنان را فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم با شرکت گسترده در انتخابات ثابت می‌کنند که همواره و در هر شرایطی پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده و اجازه دست‌درازی و تعیین تکلیف را به دشمنان نمی‌دهند و به این طریق گامی در راستای پیشرفت، توسعه و اعتلای نظام اسلامی و کشور برمی‌دارند.

وی ادامه داد: مردم نیات پلید دشمنان را که در راستای تضعیف ایمان دینی مردم، جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور و درنهایت مهار نظام اسلامی است درک کرده و با مشارکت میلیونی خود در این آزمون بزرگ اهداف و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه حضور گسترده در انتخابات عزت، عظمت، امنیت و استقلال کشور را تضمین می‌کند، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده و میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی عزتمندی، شرف و استقلال خود را به نمایش می‌گذارند تا دشمنان اندیشه تسلط بر آنها را با خود به گور ببرند.

وی با بیان اینکه هر کاندیدایی که در روز 29 اردیبهشت به‌عنوان اصلح انتخاب شود برنده اصلی مردم هستند، خاطرنشان کرد: در حقیقت در این انتخابات پرشور پیروز اصلی ملت بزرگ ایران است که با همه قدرت در برابر مستکبران ایستادگی کرده و در برابر آنها سر تسلیم فرود نیاوردند.

حجت‌الاسلام نوری اظهار داشت: مردم به‌عنوان پشتوانه قوی و محکم نظام اسلامی با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان اعلام جنگ کرده و نشان می‌دهند که همیشه و در هر شرایطی با جان و دل حافظ اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اقتدار نظام اسلامی هستند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا فردا جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود./۳۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات