۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۴۹۹۰۰۴
حماسه ۹۶/آیت الله حسینی بوشهری:

حضور پرشور در انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

امام جمعه قم با حضور پای صندوق های رأی حضور آگاهانه مردم انقلابی، بصیر و آگاه در انتخابات های مختلف از جمله انتخابات امروز را تجلی مردم سالاری دینی خواند.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری با حضور پای صندوق رأی شماره 549 حضور آگاهانه مردم انقلابی، بصیر و آگاه در انتخابات های مختلف از جمله انتخابات امروز را تجلی مردم سالاری دینی خواند.

وی افزود: مردم با این حضور تعهد خود را به نظام اسلامی به اثبات می رسانند و با حضور خود نشان می دهند که ملت ایران وفادار به خون شهیدان، اسلام و حضرت امام است و بیعتی مجدد با رهبر معظم انقلاب می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای دو رکن اساسی اسلامیت نظام و مردم سالاری است، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم که حضور مردم پای صندوق های رأی بسیار گسترده باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نامزدها و طرفداران آنها نشان داداند حضوری گسترده در فعالیت های انتخاباتی دارند و این حضور جهانیان را متحیر کرده است و اعلام کردند که دموکراسی واقعی در ایران وجود دارد.

آیت الله بوشهری ابراز امیدواری کرد: شاهد نتایج ارزنده ای باشیم و مردم با حرکت خود گام استواری در راستای عمران و آبادی کشور برای چهار سال آینده بردارند. /۱۳۲۳/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات