۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۰۳۸
حماسه ۹۶/ رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

همه منتخب مردم را یاری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ‌فال با بیان این که امروز یک روز تاریخی و بیاد ماندنی در کشور است، گفت: قرائن نشان می‌دهد که به إن شاء الله همه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد فرخ‌فال، رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در شعبه أخذ رأی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر شرکت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ‌فال در حاشیه صف رأی‌گیری با بیان این که امروز یک روز تاریخی و بیاد ماندنی در کشور است، اظهار داشت: قرائن نشان می‌دهد که به إن شاء الله همه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

فرخ‌فال ابراز داشت: دو توصیه دارم، نخست آن که به محض مشخص شدن نتیجه انتخابات، مسایل انتخاباتی باید کنار گذاشته شود. همه باید دست به دست هم بدهند تا مشکلات کشور حل شود.

وی در ادامه افزود: توصیه دوم من این است که کسی که انتخاب می‌شود، خودش را باید متعلق به ملت بداند و تنها اعوان و انصار و دوستان خود را برای کار‌ها انتخاب نکند بلکه از همه تفکرات و سلیقه‌ها استفاده کند.

شایان ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان‌دورهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 8 صبح امروز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز شده است.

 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 142 شهر با 9 هزار و 752 شعبه اخذ رای به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود. /۸۷۸/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات