۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۹۹۱۸۶
حماسه۹۶/ در جمع خبرنگاران؛

اطمینان مى‌دهیم با توجه به حضور ناظران شورای نگهبان بتوانیم به خوبى پاسدار رأى مردم باشیم

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد ما این اطمینان را به مردم مى‌دهیم با توجه به حضور ناظرین شوراى نگهبان سر صندوق‌ها و تدابیر اندیشیده‌شده بتوانیم به خوبى پاسدار رأى مردم باشیم.
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری رسا، عباسعلى کدخدایى سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت نظارت ستاد مرکزى ناظر بر انتخابات، اظهار داشت: ما در ستاد مرکزى نظارت بر انتخابات با استان‌ها ارتباط مستقیم داریم، گزارش‌ها از استان‌هاى مختلف ارسال و قاعدتاً این گزارش‌ها پیگیرى مى‌شود، با دوستان در وزارت کشور ارتباط داریم و اگر مشکلى وجود داشته باشد با هماهنگى وزارت کشور مرتفع مى‌شود.

وى افزود: گزارشات موارد جزئى داشتیم ولى مسئله مهمى نبود که خللى در روند اخذ رأى به وجود بیاورد، همه چیز در سراسر کشور به خوبى پیش مى‌رود، ما این اطمینان را به مردم مى‌دهیم با توجه به حضور ناظرین شوراى نگهبان سر صندوق‌ها و تدابیرى که اندیشیده شده بتوانیم به خوبى پاسدار رأى مردم باشیم.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خود شما خبرنگاران منعکس‌کننده حضور پُرشور مردم پاى صندوق‌هاى رأى هستید، امروز روزی است که به تعییر مقام معظم رهبرى روز جشن ملى نام نهاده شده است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات