۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۹۹۲۰۵
آيت الله نمازي:

برنده اصلی انتخابات ملت بزرگ ايران است

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: معتقد به برنده و بازنده در انتخابات نيستیم زيرا هركسی راي بياورد برنده اصلي انتخابات نظام جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، گفت: امروز 29 ارديبهشت ماه روز خروش و قيام و حماسه سياسي الهي ملت بزرگ و متعهد و هوشيار ايران اسلامي است.

وي افزود: دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر و روستا، حركت مبارك و قيام جانانه و جاودانه اي است كه قلب مبارك ولي عصر و روح بلند امام راحل و شهداي بزرگ انقلاب و دفاع مقدس را شاد كرد.

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به فرازهاي مهمي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار روز چهارشنبه هفته جاري با هزاران نفر از مردم ايران، از 29 ارديبهشت ماه  بعنوان روز جشن ملي و حماسه بزرگ مردمي و جلوه اي از انديشه نو، جذاب و مردم سالاري اسلامي در برابر ديدگان جهان نام برد و افزود: روز جمعه هر فردي راي بياورد برنده اصلي انتخابات ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي است.

وي افزود: هر انتخاباتي كه در هر دوره اي برگزار مي شود در واقع صحنه درخشش ملت ايران و حماسه عظيم مردمي است كه سبب افزايش عزت ملت و قدرت ملي است.

نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به اينكه انتخابات امروز مورد توجه دو گروه قرار دارد، يادآور شد: گروه اول مسؤولان و دستگاه هاي مختلف در آمريكا و اروپا و مقامات رژيم صهيونيستي هستند كه نظاره‌گر انتخابات خواهند بود تا ببيند مردم ايران چگونه و با چه روحيه اي و در چه حجمي وارد ميدان انتخابات خواهند شد.

به گفته وي، گروه دوم ملتهاي منطقه هستند كه با نگاه تحسين و حسرت به حضور مردم چشم دوخته اند تا بار ديگر عظمت ملت ايران و آزادي موجود در نظام اسلامي و مردم سالاري ديني را نظاره گر باشند.

آيت الله نمازي گفت: اگر حضور مردم در انتخابات ضعيف باشد يك نوع قضاوت و تصميم گيري خواهد شد، اما اگر حضور مردم در انتخابات هوشمندانه، قوي و با حجم زياد باشد قطعا قضاوت به گونه اي ديگري خواهد بود.

وي ادامه داد: روز انتخابات براي نظام جمهوري اسلامي روز جشن ملي و شادي و شور است و جمهوري اسلامي ايران با لطف و عنايت الهي و با آرامش و امنيت كامل در تدارك برگزاري انتخابات است و من معتقد به برنده و بازنده در انتخابات نيستم زيرا هركس راي بياورد برنده اصلي انتخابات نظام جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران است.

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به اهداف مناظره هاي طولاني نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري و پخش آن از شبكه هاي مختلف رسانه ملي، متذكر شد: هدف از انجام مناظره هاي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بيان ديدگاه ها و ارائه تدابير و سياست‌هاي كاربردي و ذكر شيوه هاي حسن اداره امور كشور در موضوعات مختلف اقتصادي، اجتماعي، مديريتي، فرهنگي، آموزشي، سياسي، سياست داخلي و خارجي بود.

وي ادامه داد: بخشي از مناظره نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري متأسفانه ورود به حريم يه يكديگر و تضعيف و توهين بود كه با اخلاق انتخاباتي و اخلاق اسلامي سازگاري نداشت و بخش ديگري از مناظره ها نيز افشاي برخي اسرار كشور و بيان مشكلات و ضعف‌هاي موجود بود كه براي سازمانهاي جاسوسي دشمن مفيد بود.

نماينده ولي فقيه دركاشان در خصوص برگزاري مناظره هاي انتخابات رياست جمهوري پيشنهاد كرد تا برگزار كنندگان انتخابات، شوراي نگهبان، وزارت كشور، وزارت اطلاعات و ساير نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي، بعد از برگزاري انتخابات گروه هاي كارشناسي و ارزيابي انتخابات را تشكيل و نقاط ضعف و قوت مناظره ها را بررسي و ارزيابي كنند تا در انتخابات آينده، نقاط ضعف تكرار نشود.

آيت الله نمازي همچنين با اشاره به سالروزانجام عمليات بيت المقدس و آزادي خرمشهردر سال 61، گفت: عمليات بيت المقدس يكي از معجزات آسماني بود كه خداوند بزرگ آن را به دست تواناي فرزندان، سلحشور و غيور و شجاع ملت ايران انجام داد و در اين عمليات كه در چهار مرحله ادامه داشت نهايتا در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد ماه بعد از 578 روز اشغال خرمشهر، رزمندگان اسلام وارد شهر مظلوم خرمشهر شدند و خرمشهرآزاد شد.

نماينده ولي فقيه در كاشان، آزادسازي 5 هزار و 400 كيلومترمربع از خاك ميهن اسلامي، اسارت 19 هزار اسير، 16 هزار كشته، انهدام 60 فروند هواپيماي جنگي و 3 فروند هلي كوپتر دشمن، 418 دستگاه تانك و نفر و 30 قبضه توپ دشمن را از جمله دستاوردهاي اين عمليات اعلام كرد./201/1307/ب1

ارسال نظرات