۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۹۹۲۲۵
امام جمعه خرم آباد:

رأی مردم امنیت را در کشور به ارمغان می آورد

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین عنصر در برگزاری انتخابات را حضور حداکثری مردم عنوان کرد و گفت: این حضور و رأی مردم امنیت را در کشور به ارمغان می آورد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اهمیت رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی، گفت: این رأی خنثی کننده توطئه دشمنان و ضامن برقراری امنیت در سراسر کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه آغاز انتخابات، افزود: این حضور فوق تصور بود و رأی آنان می تواند قدرت و امنیت ایران اسلامی را بالا ببرد.

مهم ترین امر در انتخابات حضور حداکثری مردم است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مهم ترین مسأله در برگزاری انتخابات را حضور حداکثری مردم خواند و خاطرنشان کرد: نباید طولانی بودن صف ها موجب خستگی مردم باشد چراکه حضور و رأی آنان در تعیین سرنوشت کشور مؤثر است.

وی به درک سیاسی و بینش بالای دینی مردم اشاره و عنوان کرد: مردم فهیم لرستان در سایه این بینش دینی در فضاییی مملو از نشاط و شور و شوق در انتخابات شرکت کردند و همچنان در حال شرکت هستند که جای قدردانی دارد.

آرامش پس از انتخابات حفظ شود

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات فضایی آرام در سراسر کشور حاکم است، اظهار داشت: حفظ این فضا پس از اعلام نتایج نیز باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج لازم رقابتها به رفاقت و دوستی تبدیل شود و همه باید به نتیجه قانونی انتخابات تسلیم شوند و به آن تمکین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش اجتماعی پس از اعلام نتایج انتخابات مایه عظمت، افتخار و اقتدار نظام خواهد بود و این انتخابات باید موجب آبروی نظام باشد، در غیر این صورت موجب تضعیف و آسیب به نظام می شود.

هوشیاری رهبری و تبعیت مردم خنثی کننده تحریم های اقتصادی دشمن

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 37 سال از تحریم اقتصادی آمریکا علیه ایران می گذرد اما تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های درونی، هوشیاری رهبری و تبعیت مردم، تحریم اقتصادی دشمن را بی اثر کرده است.

فتح خرمشهر امداد الهی و نتیجه ایثار مردم بود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس آزادی خرمشهر را از معجزات الهی خواند و بیان کرد: فتح خرمشهر رویدادی تاریخی و پرافتخار برای ملت ایران است./9459/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات