۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۳۱۹
حماسه ۹۶/ مدیر حوزه علمیه همدان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه مباهات نظام است

آیت‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به منحصر به فرد بودن انتخابات آزاد ایران در میان کشورهای منطقه حضور پرشور مردم را سبب افتخار دانست.
آیت الله موسوی اصفهانی

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: شرکت با نشاط مردم در انتخابات باعث افتخار نظام اسلامی است.

وی با بیان این که در منطقه ما انتخاباتی مانند انتخابات ایران وجود ندارد، افزود: کشور های دیگر منطقه ما به برگزاری چنین انتخابات پر شور و آزادی غبطه می خورند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ما باید از شور و شعف و استقبال مردم استفاده کنیم و از مردم برای این حضور تشکر کنیم، تصریح کرد: هر وقت انقلاب نیاز داشته است مردم به صحنه آمده اند و حماسه آفریده اند.

وی با اشاره به 8 سال دفاع مقدس که مردم جان خود را برای حفظ نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند ابراز داشت: ما باید از مردم تشکر کنیم و مسیر انقلاب را با کمک مردم ادامه دهیم.

آیت‌الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: هر کسی که طبق قانون انتخاب شد و به ریاست جمهوری رسید همه باید بپذیرند و این سخن مقام معظم رهبری که «انتخابات روز جشن و شور است و هر کس در انتخابات برگزیده شود، منتخب نظام خواهد بود» بسیار پیام کامل جامع مختصر و مفیدی است.

مدیر حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: عموم مردم ما مردمی آگاه هستند و قانون را رعایت خواهند کرد./843/ 302/ص

ارسال نظرات