۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۳۸۴
حماسه۹۶/ دبیر ستاد انتخابات استان قم:

۵۴۵ هزار نفر تاکنون در قم رأی داده‌اند/ مشارکت ‌۷۰ درصدی مردم‌ قم

دبیر ستاد انتخابات استان قم با اشاره به نرخ مشارکت ۷۰ درصدی مشارکت در قم گفت: نزدیک به ۵۴۵ هزار نفر از شهروندان قمی در انتخابات شرکت کرده‌اند
شور انتخاباتی در قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، حسین معین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت تمدید انتخابات از ساعت 22 به بعد اظهار داشت: با توجه به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مشارکت مردم قم نسبت به میانگین کشوری تا این لحظه 5 درصد بالاتر است و امیدواریم رقم 70 درصدی میزان مشارکت به 80 درصد ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اختیارات استان در رابطه با تمدید مهلت رأی گفت: انتخابات را با این شرایط تا ساعت 23 تمدید می‌کنیم، شهرهای پنج‌گانه کهک، دستجرد، سلفچگان، قنوات و جعفریه تا ساعت 23 تمدید می‌شود، اما تمامی روستاهای بخش‌های چهارگانه دیگر تا ساعت 22 امروز رأی‌گیری به اتمام رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: هیئت اجرایی و نظارت در روستاها به‌جز بخش کهک می‌توانند، آرای صندوق‌ها را شمارش کنند.

معین‌آبادی با اشاره به نرخ مشارکت 70 درصدی مشارکت در قم گفت: نزدیک به 545 هزار نفر از شهروندان قمی در انتخابات شرکت کرده‌اند و بر اساس پیش‌بینی که کرده بودیم یک‌میلیون و ده هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری و همین میزان تعرفه برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی‌شده است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات