۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۴۰۵
حماسه۹۶/

انگشتانی که خاری شد در چشم دشمنان

مردم خراسان جنوبی با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق های رای در همان ساعات اولیه رای گیری، خط و نشان سرسختی برای دشمنان نظام و انقلاب کشیدند.
شور انتخاباتی در قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، هنوز یک ساعتی تا آغاز فرایند رای گیری مانده بود که مردم یکی یکی به شعبه های اخذ رای می آمدند و خودشان را اماده یک انتخاب بزرگ می کردند، پیرزن ها و پیرمردها طبق سال های گذشته سحر خیز تر بودند و زوتر آمده بودند.

برخی پیرمردها و پیرزن ها برخی با عصا و برخی ها هم به سختی خودشان را به محل شعب اخذ رای رساندند تا در سرنوشت خودشان برای چهار سال آینده کشور شریک باشند، برخی ها هم این کار را یک فریضه الهی می دانستند و با واژه «قبول باشد»، نشان می دادند که انتخابات را یک تکلیف الهی می دانند.

یکی از افرادی که ساعتی زودتر از انتخابات به محل اخذ رای آمده بود، گفت: بنده برای لبیک به فرمایش رهبرم آمدم تا با حضور خودم دل رهبرم را شاد و دشمنان ایشان را ناامید کنم.

وی با اشاره به اینکه مردم امروز با حضور گسترده خود به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کردند، گفت: فردی که منتخب ملت باشد باید به مشکلات مردم به خصوص جوانان توجه ویژه کند.

این فرد رای دهنده با بیان اینکه ملت ایران هر دوره نسبت به گذشته حضور باشکوه تری در انتخابات دارند، گفت: حضور در انتخابات تعیین سرنوشت به هیچ وجه خستگی ندارد.

 

همچنان هستیم و خواهیم بود

امروز روز بالارفتن جوانه های انقلاب از درخت همبستگی ملی است، روزی که ملت ایران ثابت خواهند کرد همانند گذشته پای انقلاب هستند و به بیگانگان اجازه دخالت نمی دهند.

روزی که همه آمده بودند و می آیند تا یک بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران «آری» بگویند و انگشتان جوهریشان خاری شود در چشم دشمنان نظام، همان ها که از ماه ها قبل از انتخابات همواره سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند اما ملت با بصیرت ایران اسلامی نشان داده که به یاوه گویی های دشمنان توجه ندارد و با یک ندای رهبر و مقتدای خود در میدان حاضر می شوند.

عباس حقیقی، یکی دیگر از آزادگان 8 سال دفاع مقدس که برای رای دادن به شعبه شهرداری آمده بود، گفت: حضور مردم امروز در پای صندوق های رای بی نظیر و گسترده بود.

وی با بیان اینکه نسل جوان در این دوره حضور بسیار پررنگ و قابل توجهی دارند، گفت: مردم با این حضور سرنوشت را خودشان تعیین می کنند و ضربه بزرگی برای دشمنان ما است.

حقیقی با اشاره اینکه دشمنان ایران اسلامی بعد از دیدن این صحنه های زیبا مانند همیشه سعی در کتمان حقیقت و دروغگویی خودشان را ادامه خواهند داد، گفت: از همان دورانی بنده به خاطر دارم این شبکه های بیگانه در مورد حضور مردم ایران در صحنه های مختلف دروغ می گویند و یا آن را کم رنگ نشان می دهند.

 

حنای دشمنان برای ملت رنگی ندارد!

وی افزود: امروز دیگر حنای دشمنان برای مردم ایران رنگی ندارد، چراکه ملت متوجه دروغ گویی آنها شده اند.

این فرد رای دهنده با اشاره به اینکه رای دادن وظیفه شرعی ما است و باید حضور همه بیایند ورای دهند، گفت: بنده در دوران دفاع مقدس هم که در جبهه حضور داشتم، همینطور استقبال مردم زیاد بود.

وی گفت: الان مردم باید در انتخابات حضور پیدا کنند و دشمن را ناامید کنند، چراکه این ضربه بزرگی به دشمنان می زند هرچند که اینها در همان دوران 8 سال دفاع مقدس ناامید شدند.

یکی دیگر از افرادی که در شعبه دانشگاه علمی کاربردی حاضر بود، با بیان اینکه حضور مردم همانند گذشته بسیار خوب است، گفت: این حضور مشتی در دهان دشمنان انقلاب و نظام است و به آنها نشان می دهد که مردم ایران اسلامی هر لحظه که احساس کنند باید در میدان باشند حضور پیدا می کنند.

وی گفت: بنده در همان ساعات که خلوت تر است حضور پیدا کردم تا رای بدم و بعد هم برویم بیرون شهر و به کارهای دیگرمان برسیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه پای نظام و انقلاب می مانند و با لبیک به ندای رهبری، قلب ایشان را شاد می کنند، افزود: همان طور که از همین شلوغی ساعات اولیه مشخص است، حضور مردم در این دوره بسیار عالی و پرشور خواهد بود.

حضور ۱۶ هزار رای اولی در پای صندوق های رای

علی جزندری دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی اعلام کرده است: 552 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان اینکه 902 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: از این تعداد 483 شعبه اخذ رای سیار و 419 اخذ رای ثابت در استان مستقر هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با توجه به اینکه 16 هزار نفر رای اولی در استان هستند، افزود: 20 هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات فعالیت می کنند و یک میلیون و 400 تعرفه در استان توزیع شده است.

جزندری با اشاره به اینکه پنج هزار و 678 داوطلب شورای اسلامی شهر و روستاهای خراسان جنوبی براي انتخابات ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد 683 نفر داوطلب شورای اسلامی شهر استان و 4 هزار 995 داوطلب شورای اسلامی روستاهای استان هستند که تا پایان وقت اداری روز گذشته 443نفر انصراف داده اند.

وی بیان کرد: آمار منتخبین شهری در 27 شهر استان حدود 139 نفر و آمار منتخبین روستاها 2هزار و 822 نفر هستند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات