۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۴۹۹۵۷۸
آیت الله کعبی:

مبارزه برای تغییر به نفع مردم تازه آغاز شده است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان تأکید کرد: بر پایه تلاش برای رفع مشکلات و تصحیح رویکردها، خدمت به مردم را ادامه خواهیم داد.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان که کار برای خدا شکست ندارد و حزب الله همیشه پیروز است، گفت: 16 میلیون رأی نیروهای مؤمن، انقلابی و  حزب اللهی نشان از عزم و اراده جدی برای تغییر به نفع مردم و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض دارد.

وی افزود: تلاش نیروهای انقلابی برای ساخت جامعه بر مدار ایمان و تقوا بوده و همت آن ها ایران توسعه یافته با هویت اسلامی و انقلابی است که این خود یک پیشرفت است، خداوند متعال می فرماید کسانی که پای توحید، ایمان و آخرت بایستند و مقاومت کنند به یقین امدادهای الهی همراه آنان خواهد بود، از این رو جای غم و غصه و واهمه نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: تلاش های همه عزیزان مأجور است و در تحقق حضور با شکوه مردم در صحنه و حماسه 41 میلیونی مردم این نیروها بسیار مؤثر هستند و به شور شعف در انتخابات افزوده اند.

وی ادامه داد: تکلیف مداری، اخلاق مداری، اهتمام به امور مسلمانان تلاش برای پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی از شاخصه های انتخابات بود که این نیروها با انسجام و وحدت آن ها را آفریدند؛ بنابراین از این بابت جای واهمه و نگرانی نیست.

آیت الله کعبی ابراز داشت: ما با توکل بر خدا و در سایه توجهات حضرت ولی عصر و با هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب باید حضور مقتدرانه و بصیرت بخش خود را در صحنه داشته باشیم و میدان را نباید ترک کنیم، عرصه مبارزه فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای حل مشکلات مردم با رویکرد تغییر به نفع ملت تازه آغاز شده است

وی عنوان کرد: این راه قطعا به صیانت از انقلاب اسلامی منجر می شود و 16 میلیون نفر قطعا نادیده گرفته نمی شوند و پیام خود را به رییس جمهور منتخب رسانده اند و بر پایه تلاش برای رفع مشکلات و تصحیح رویکرد ها خدمت به مردم را ادامه خواهیم داد./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات