۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۹۹۶۲۰
عضو سابق مجلس خبرگان رهبری:

حضور حماسی مردم در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی، مردم را جوهره اصلی نظام عنوان کرد و گفت: ملت ایران بار دیگر با بصیرت و موقعیت شناسی با حضور بی نظیر پای صندوق های رأی، دسیسه دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند.
سید مجتبی طاهری خرم آبادی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی طاهری خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از حضور پر شور ملت شریف و فهیم جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر همچون مقاطع حساس گذشته حماسه ای بی نظیر آفریدند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، هدف و نقش دشمنان مأیوس کردن مردم از نظام بوده است؛ مردم مایه و جوهر اصلی و رکن این نظام اسلامی هستند و اگر مردم از آن ناامید شوند، نظام هیچ می شود.

وی ادامه داد: در هر برهه ای به ویژه مقاطعی که حضور مردم تعیین کننده است، دسیسه ها و هزینه های زیادی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب پیاده سازی می شود تا به اهداف شوم خود برسند؛ اما هر بار مردم ایران اسلامی با حضور خود نقشه آنان را نقش بر آب می کنند.

مدیر مدرسه تخصصی فقه حضرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: غرب و استکبار در این انتخابات هم بر همین دسیسه تکیه داشتند که مردم را از نظام و دستاوردهای عظیم آن مأیوس کنند، اما مردم با هوشیاری، آگاهی، بصیرت و موقعیت شناسی این دسیسه را خنثی کردند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب نقش ویژه ای در راهنمایی و حضور پرشور مردم دارند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، علما و بزرگان همیشه در کنار مردم حضور دارند و با رهنمودهای عالمانه مردم را نسبت به موضوعات آگاه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی تأکید کرد: از ویژگی های مهم و برجسته مردم ایران این است که می دانند در کجای دنیا واقع شده اند و از حساسیت منطقه آگاه هستند؛ از این جهت در مواقع حساسی مثل انتخابات به شکل ویژه و بی نظیر در کل جهان، در انتخابات شرکت می کنند؛ بحمدالله ملت با سرافرازی کامل از این مقطع حساس نیز گذر کردند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ اتحاد و همکاری نیروهای ارزشی نظام، تصریح کرد: اگر بخواهیم در کارها به نتیجه برسیم، باید با هم رفاقت داشته باشیم؛ رقابت ها باید در یک حوزه صحیح انجام شود و بعد از رقابت هم به یک ید واحده تبدیل شویم تا با هم به رفع مشکلات کشور بپردازیم.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر قرار باشد هر فرد هدفی را دنبال کند، مردم و نظام صدمه می خورند؛ با کشمکش های حزبی و گروهی نه تنها کمکی به تعالی کشور نمی کنیم که ضرر خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: همه مسؤولان و مجریان کشور در هر حزب و سلیقه ای که هستند، باید دولت را کمک کنند تا هر کسی برای رفع مشکلات کشور کاری از دستش بر می آید، انجام دهد؛ هر جا متحد بودیم، پیروز شدیم و هر جا مقابله کردیم، ضرر کرده ایم، بنابراین باید همسوی هم حرکت کنیم./840/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات