۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۰۰۰۱۲
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

دومین همایش بانوان خیر سلامت در تبریز برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دومین همایش بانوان خیر سلامت و پنجمین همایش خیران سلامت آذربایجان شرقی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.
سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام رسول مشهوری، رییس هیأت مدیره مجمع خیران سلامت آذربایجان شرقی امروز در دومین همایش بانوان خیر سلامت و پنجمین همایش خیران سلامت آذربایجان شرقی در تالار پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: فعالیت خیران سلامت مصداق امر خیر و مورد تأکید دین اسلام است.

وی با بیان اینکه مجمع خیران سلامت از سال 90 با حمایت امام جمعه تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این مجمع با عنایت الهی و با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی با هدف رفع نیازهای حوزه سلامت در شهرهای پر جمعیت و یا روستاهای دور افتاده شکل گرفته است و توفیقات بسیاری را داشته است.

رییس هیأت مدیره مجمع خیران سلامت آذربایجان شرقی با تأکید بر حمایت از خیران سلامت، گفت: امر خیر در حوزه سلامت ضرورت دارد، این عزیزان در امر سلامت با فعالیت خیر خواهانه خود بسیاری از مشکلات سلامت و بهداشت جامعه را حل می کنند.

وی با تأکید بر ورود خیران در امر سلامت و بهداشت جامعه، گفت: امر سلامت نیاز توجه بسیار دارد، چرا که با جان انسان ها و سلامت آنها که از نعمات بزرگ الهی است سر و کار دارد، بنابراین تشویق به این امر لازم و ضروری است.

گفتنی است در این مراسم از خانم‌ها حسن زاده و عادل زاده به عنوان بانوان خیر فعال در حوزه سلامت تقدیر شد./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات