۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۳۵۵۰
پیام آیت‌الله مهمان‌نواز به پویش حمایت از مبلغان؛

روحانیان مبلغ منشأ تحول مذهبی در مناطق مختلف باشند

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در پیامی به پویش حمایت از مبلغان دینی، گفت: روحانیان مبلغ و طرح هجرت تلاش کنند منشأ تحول مذهبی و فرهنگی در مناطق مختلف باشند.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با حمایت از پویش حمایت از مبلغان دینی، با اشاره به رسالت و نقش مهم روحانیان مبلغ در جامعه دینی، اظهار کرد: مردم مناطق مختلف در داخل و خارج کشور تشنه دریافت معارف و آموزه‌های اسلامی هستند که این مسأله رسالت روحانیان و مبلغان را بسیار سنگین می‌کند.

وی افزود: با وجود فعالیت‌های شایسته‌ای که در طول چند دهه گذشته در این زمینه در کشور صورت گرفته؛ اما همچنان در مناطق مختلف کمبود روحانی به‌ویژه روحانیانی که توانمندی مناسبی برای راهنمایی و هدایت مردم داشته باشند مشاهده می‌شود؛ به همین دلیل لازم است فعالیت‌های تبلیغی روحانیان از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: روحانیان مبلغ باید با استفاده از موقعیت و فرصتی که در اختیار آنها گذاشته شده است، تلاش کنند در مناطق مختلف منشأ تحول مذهبی و فرهنگی باشند.

گفتنی است، پویش مجازی حمایت از مبلغان دینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت خبرگزاری رسا و به همت جمعی از طلاب و مبلغان دینی و با همکاری و همفکری اساتید حوزوی راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند به نشانی https://t.me/joinchat/AAAAAEPaoUV1RI0n0snpTw مراجعه کنند.

تاکنون شماری از علما و شخصیت‌های برجسته حمایت خود را از راه‌اندازی این پویش در فضای مجازی اعلام کرده‌اند./302/9314/ب1

ارسال نظرات