۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۰۳۶۴۵
فرمانده سپاه عاشورا:

عدالت اجتماعی به معنای واقعی تحقق نیافته است

سردار کریمیان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: بهترین راه مبارزه با آمریکا نوکری مردم و خدمت بی منت به صاحبان اصلی انقلاب است.
کریمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون لحظه‌ای ناامید از پروژه براندازی نظام نبوده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که تقابل جبهه استکبار و انقلاب اسلامی منشاء ایدئولوژیک دارد، خاطرنشان کرد: مادامی که ما بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلابی و دینی خود استوار هستیم، دشمنی استکبار و غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران تداوم خواهد داشت.

سردار کریمیان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام راحل انقلاب مشتضعفان و پابرهنه‌گان تاریخ بوده است، افزود: صاحبان اصلی انقلاب همان کوخ نشینان و مردم محرومی هستند که به ندای امام خمینی لبیک گفتند و در مسیر مبارزه با رژیم شاهنشاهی هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکردند.

وی با بیان این‌که مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران همواره تأکید داشتند که من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشین نمی دهم. همین کوخ نشینان و مردم مستضعف هستند که در تمام عرصه های انقلاب حضور پررنگ دارند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که اختلاف طبقاتی به هیچ عنوان با شعارهای انقلاب اسلامی ایران مطابقت ندارد، گفت: عدالت یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی بود که هنوز به آن دست نیافته است، مسؤولان باید به دنبال عدالت علوی باشند؛ نه عدالت نسبی. به خاطر همین اجرای عدالت نسبی قشر آسیب‌پذیر جامعه فقیرتر شده اند.

سردار کریمیان با اشاره به این‌که مرفهان بی درد هیچ گاه به فکر دفاع از ارزش ها نبوده اند، خاطرنشان کرد: اقتصاد و معیشت مردم طبق توصیه مقام معظم رهبری مهمترین اولویت کشور است؛ اما متأسفانه مسؤولان در سال های اخیر نتوانسته‌اند حق مردم که صاحب اصلی انقلاب هستند را به خوبی ادا کند.

وی بهترین راه مبارزه با آمریکا را نوکری مردم و خدمت بی منت به صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: نظام اسلامی باید بسترهای لازم برای بهبود معیشت مردم را فراهم کند؛ ضمن این‌که همواره باید در جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی قشر شعیف جامعه اقدامات جدی و عملیاتی صورت گیرد./203/935/ب1

ارسال نظرات