۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
کد خبر: ۵۰۴۰۹۳
آیت الله موسوی اصفهانی:

دشمن به دنبال زیر سوال بردن امنیت فراگیر ایران است

مدیر حوزه علمیه همدان، ترقه بازی در تهران را نشان ضعف دشمنان دانست و گفت: هنری نیست که یکی دو تا ترویست به منطقه بیایند و دو تا تیر بزنند. آنها می خواهند امنیت فراگیر نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.
موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به حادثه تهران اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون جانفشانی و ایثارگری یروهای نظامی و امنیتی است.

وی افزود: مساله امنیت ایران در تحت توجهات امام زمان(عج) و رهنمودهای رهگشای مقام رهبری در منطقه بی نظیر است و امروز امنیت ایران بر کشورهای منطقه نیز سرآمد است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: این امنیت و استقلال و ابعاد مختلف امنیت ایران، سبب خشم و کینه دشمنان است و به یقین با آمدن رییس جمهور آمریکا که نمی تواند موفقیت ایران اسلامی را ببیند چنین رفتاری دور از انتظار نبود.

وی ابراز داشت: حضور ۴۱ میلیون نفر در انتخابات و دموکراسی واقعی اسلامی و مردم سالاری دینی و عرض اندام در برابر کشورهای منطقه به ویژه عربستان سعودی مساله ای است که سبب خشم دشمنان نظام اسلامی شده است.

مدیر حوزه علمیه همدان افزود: هنری نیست که یکی دو تا ترویست به منطقه بیایند و دو تا تیر بزنند. آنها می خواهند امنیت فراگیر نظام اسلامی را زیر سوال ببرند و می خواهند تبلیغات بین المللی را علیه امنیت نظام اسلامی به راه بیاندازند.

وی در پایان گفت: مردم ایران با وحدت و انسجام و با کسب معنویت در ماه مبارک رمضان با همدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و با دلگرمی در برابر دشمنان راه را بر هر گونه سو استفاده بسته اند./۹۷۹/ 302/ص

ارسال نظرات