۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۰۴۰۹۵
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

رقابت ۲۷۰ داوطلب پذیرفته شده در مصاحبه ورودی حوزه لرستان

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه از ۷۰۰ داوطلب ورود به حوزه علمیه ۲۷۰ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند، گفت: این تعداد پذیرفته شده هم اکنون در دوره های مصاحبه در حال رقابت هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مصاحبه پذیرفته شدگان امروز در مدارس علمیه استان در حال برگزاری است.

وی با یادآوری نام نویسی بیش از 700 داوطلب لرستانی برای ورود به حوزه های علمیه برادران استان افزود: از این تعداد 270 نفر موفق به کسب نمره قبولی در آزمون ورودی شده اند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پذیرش قبول شدگان در 14 مدرسه علمیه استان خاطرنشان کرد: دوره های مصاحبه در مدارس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج پذیرفته شدگان در آزمون 31 اردیبهشت ماه صورت گرفته است، عنوان کرد: به مدت یک ماه مدارس فرصت برگزاری دوره های مصاحبه را دارند.

حجت الاسلام میناپور برگزاری دوره اختبار و تثبیت را از دیگر مراحل پذیرش داوطلبان در حوزه عنوان کرد و گفت: این دوره آموزشی و تهذیبی در تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 270 طلبه جدیدالورود در مدارس علمیه استان جذب می شوند، یادآور شد: از دیگر استانها نیز طلاب جدیدالورود جذب مدارس خواهند شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان هدف از برگزاری این دوره ها و دقت در پذیرش طلاب جدیدالورود را ارتقای سطح کیفی علمی و اخلاقی در حوزه عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه ارتقای سطح کمی و کیفی مدارس علمیه شاهد رشد روزافزون مدارس در سراسر کشور باشیم و طلابی توانمند تربیت شوند که بتوانند در آینده کشور نقش آفرین باشند./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات