۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۰۴۲۴۸

تشریح ویژه برنامه‌های لیالی قدر در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم

ویژه برنامه‌های لیالی نورانی قدر در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) تشریح شد.
سیدالکریم

به گزارش خبرگزاری رسا، ویژه برنامه‌های لیالی نورانی قدر در شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوّم ماه مبارک از ساعت 21:45 تا 2 بامداد در مصلّای بزرگ ری به شرح ذیل برگزار می شود:

- تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز کشور اسلامی، محمد برخورداری در شب اول، محمدحسن موحدی در شب دوم و مجتبی محمدبیگی در شب سوم.

- قرائت دعای جوشن کبیر در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان توسّط آقایان غلامرضازاده و زین العابدین فرد، در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان توسّط آقایان زین العابدین فرد و محمّدپور و در شب بیست و سوّم ماه مبارک رمضان توسط آقایان غلامرضازاده و مجتبی باقری اجرا خواهد شد.

- مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام آقای عبّاس حیدرزاده در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، آقای مجتبی باقری در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و آقای حامد رضوانفر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان.

- برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجّت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، حجّت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و آیت الله سید احمد خاتمی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدّس،  درب های حرم مطهر در طول ماه مبارک رمضان، جهت استفاده هرچه بیشتر روزه داران و زائرین گرامی از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد بود.

لازم به ذکر است برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه از طریق شبکه 5 سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانی www.abdulazim.com  بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در این ماه پر خیر و برکت، مقدم تمامی زائران و شرکت کنندگان در این برنامه ها را گرامی میدارد./۸۱۳/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات