۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۵۶۳۷
امام جمعه آمل:

بهره گیری از معارف علوی زمینه ساز سعادت و رستگاری است

امام جمعه آمل با بیان این که بهره گیری از معارف علوی زمینه ساز سعادت و رستگاری است، گفت: انسان باید از فرصت های ارزنده ای که در مسیر زندگی او وجود دارد نهایت بهره گیری را داشته باشد.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در اجتماع عزاداران سالروز شهادت امام علی(ع) در آمل، اظهار داشت: امام علی(ع) از مقام ارزنده و والایی برخوردار است که باید از این سرمایه های ارزشمند نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد سیره نورانی خاندان عصمت و طهارت و امام علی(ع) را سرلوحه امور خود قرار دهیم که برکات و دستاوردهای بسیاری در آن قرار دارد.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: انسانی که در محضر اهل بیت معصومین(ع) حضور پیدا کند به مقامات والایی دست پیدا کرده و خیر دنیا و آخرت نصیب او می شود.

امام جمعه آمل افزود: خداوند متعال نگاهی ارزشمند به امام علی(ع) دارند و عالم آفرینش به این امام همام افتخار می کند که باید از سیره نورانی نخستین ستاره تابناک امامت و ولایت بهره گیری درستی داشته باشیم.

وی بیان داشت: بر سرسفره امام علی(ع) حضور داریم تا توشه ای برای آخرت خود داشته باشیم که این امام بزرگوار دوستدار خداوند منان و حضرت حق نیز دوستدار نخستین امام ما بودند.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: ما باید جایگاه و دوستی با امام علی(ع) را قدر دانسته و همواره تلاش کنیم در این مسیر قدم های ارزشمند و اثرگذاری برداریم.

امام جمعه آمل با بیان این که بهره گیری از معارف علوی زمینه ساز سعادت و رستگاری می شود، گفت: انسان باید از فرصت های ارزنده ای که در مسیر زندگی او وجود دارد نهایت بهره گیری را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز است دوستی خود را با ترک گناه و محبت به امام علی(ع) به نمایش بگذاریم که سبب عاقبت بخیری انسان و تقرب به خداوند متعال می شود.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: ضرورت دارد همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و تلاش کنیم کارهای ما با هدف تحقق خشنودی خداوند متعال باشد که خیرات بسیاری در آن قرار دارد.

امام جمعه آمل با بیان این که خدمت به مردم برکات ارزنده ای دارد، گفت: مدیران باید از همه فرصتها و ظرفیتها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرده و تلاش کنند تا گره های کور را باز کنند./1314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات