۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۰۶۸۱۹

بیانیه مدیر جامعه‌الزهرا‌ در آستانه روز جهانی قدس

مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) جمعه آخر ماه رمضان را فرصت ارزشمند امت اسلامی برای اعلام همبستگی عمومی و اظهار نفرت و برائت از استکبار جهانی و فرزند نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی دانست.
روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام سید محمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا‌(س) در آستانه روز جهانی «قدس»، با انتشار بیانیه‌ای، جمعه آخر ماه رمضان را فرصت ارزشمند امت اسلامی و یادگار مبارک امام خمینی(ره) برای اعلام همبستگی عمومی، یکپارچگی امت اسلامی و اظهار نفرت و برائت از استکبار جهانی و فرزند نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ (آیه ۱۰۵ سوره انبیاء)

جمعه آخر ماه رمضان فرصت ارزشمند امت اسلامی و یادگار مبارک امام خمینی(ره) برای اعلام همبستگی عمومی، یکپارچگی امت اسلامی و اظهار نفرت و برائت از استکبار جهانی و فرزند نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام خمینی(ره) با اعلام روز قدس و مشخص کردن مسیر مبارزه امت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، همه مذاهب و اقوام و جناح‌ها را به مبارزه با دشمن مشترک فراخوانده و از درگیری‌های مختلف فرصت‌سوز و بنیان‌برافکن درونی بر حذر داشتند و وظیفه سترگ دفاع از مظلومان و تقویت جبهه جهاد و مقاومت را یادآور شدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در تبیین این مسیر نورانی فرمودند: «دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست و فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

مدیریت، اساتید، طلاب و همه عزیزان مجموعه بزرگ جامعه‌الزهرا‌(س) با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی خود را از ملت عزیز و مظلوم فلسطین و همه مبارزات آزادی‌بخش و استکبارستیز امت اسلامی در عراق، سوریه، بحرین و یمن و تمامی گستره گیتی اظهار داشته و نشان خواهند داد که حرکت‌های مذبوحانه تکفیری‌ها به‌عنوان عوامل آگاه و ناآگاه صهیونیسم جهانی و نیز تبلیغات گمراه‌کننده بلندگوهای استکباری، ما را از دشمن اصلی غافل نکرده و از پشتیبانی مستمر از جبهه مقدس مقاومت باز نخواهد داشت. ان‌شاء‌الله (إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ)»./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات