۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۰۸۳۰۰
امام جمعه موقت بیرجند:

هدف دشمن شکاف در سیستم سیاسی کشور است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هدف دشمن شکاف در سیستم سیاسی کشور است، گفت: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشتن مدیریت جهادی است و تمام موفقیت های ما در زمینه های مختلف سیاسی، بین المللی، فرهنگی و اقتصادی به دلیل مدیریت جهادی است.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: ثبات قدم و پایداری، یاد کردن فراوان خدا، اطاعت از خدا و پیامبر(ص)، وحدت و همدلی، صبر در اطاعت و وحدت، پرهیز از خودنمایی و غرور و پرهیز از ریا و دنیاطلبی از جمله نکاتی است که در سوره انفال بیان شده است.

وی با بیان اینکه انسان ها باید در زندگی همواره به یاد خدا باشند، گفت: مراد از ذکر خدا تنها یاد و ذکر زبانی نیست بلکه باید به یاد الطاف خدا و وعده های خدا هم باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در هنگام مواجه شدن با حلال و حرام نیز باید به یاد خدا بود، افزود: اگر یاد خدا جایگزین ریاست طلبی و خودخواهی شود به طور قطع مسلمانان در همه زمینه ها پیروز می شوند.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی و بین مسؤولان اختلاف باشد نیروها و توان ها هدر می رود و مسؤولان به جای اینکه در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارند، در مسیر دعواهای سیاسی و اختلاف سلیقه ها گام برمی دارند.

وی ادامه داد: نزاع و اختلاف سبب ناتوانی جامعه از درون می شود و شکست ها و ضعف هایی که در طول تاریخ مسلمانان با آن مواجه شده اند تنها به دلیل عمل نکردن به دستورات الهی بوده است.

امام جمعه موقت ببرجند با بیان اینکه خداوند از طرح و نقشه دشمن آگاه است، خاطرنشان کرد: دشمنان هرگز از چنگ قدرت خدا خارج نیستند.

حجت الاسلام دلدار هفته دوم تیرماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است، اظهار کرد: هفته دوم تیرماه در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران هفته پر ماجرا است، ماجراها و مشکلاتی که عمدتا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نقش اصلی در آن ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه دولت های غربی که دم از حقوق بشر می زنند انواع و اقسام جنایت ها را مرتکب می شوند، افزود: ترور رهبر معظم انقلاب در 6 تیر سال 60، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در 7 تیر سال 60 و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وی، بمباران شیمیایی سردشت در 7 تیر سال 66، شهادت آیت الله صدوقی، حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس در 12 تیر سال 67، حمایت از سازمان تروریستی منافقان، دستور مسدود کردن دارایی های ایران، حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل، حمایت از نظام دیکتاتوری و ضد مردم مانند آل سعود و آل خلیفه تنها بخشی از حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران 4 نفر وزیر، 12 نفر از معاونان وزیر و 30 نماینده مجلس به شهادت رسیدند و اگر این حادثه تلخ و سنگین در کشور دیگری صورت می گرفت منجر به شکست می شد اما با برکت خون شهدا، هوشیاری مردم و رهبر انقلاب این حادثه تاثیری در نظام نداشت و سبب شد انقلاب اسلامی در مسیر صحیح خود قرار بگیرد، خائنان و منافقان در این حادثه افشا شدند و مردم چهره پلید آن ها را شناختند.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ملت، جوانان و مسؤولان باید افتخار کنند که یک نهاد انقلابی آنقدر تاثیرگذار و قدرتمند است که دشمنان ایران را به عکس العمل وا داشته است.

وی گفت: امام راحل فرمودند هر نهاد و سازمانی و فردی که دشمن از آن بدگویی کند و هراس داشته باشد نشان می دهد این سازمان و نهاد به درستی به وظایف خود عمل کرده است اما اگر دشمن از نهاد یا فردی تعریف کرد باید آن فرد و نهاد ببیند در کجای کار مشکل دارد که دشمن از آن تعریف می کند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هدف دشمن شکاف در سیستم سیاسی کشور است، افزود: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشتن مدیریت جهادی است و تمام موفقیت های ما در زمینه های مختلف سیاسی، بین المللی، فرهنگی و اقتصادی به دلیل مدیریت جهادی است./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات