۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۴۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تلاش دشمن ضربه زدن به بخش فرهنگی کشور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا به بخش فرهنگی کشور ضربه بزند، گفت: فعالیت ها و اقدامات فرهنگی کشور باید با مدیریت جهادی صورت گیرد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مدیر موسسه قرآن و مدرسه کشور و امام جمعه تربت جام اظهار داشت: انگلیسی ها در زمان های گذشته بر کشور حکومت می کردند و حتی درب های حوزه های علمیه را بستند و برنامه های عزاداری را نیز تعطیل کردند.

وی گفت: امروز برخی از آثار آن جنایت ها و قطع برنامه های عزاداری توسط انگلیسی ها در کشور مشاهده می شود، هر چند توانستیم با پیروزی انقلاب اسلامی این خسارت ها را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیاری از افراد در جامعه هستند که می توانند در حوزه های فرهنگی موثر واقع شوند و وقتی یک نفر دارای خلاقیت و ابتکارات در حوزه فرهنگی است باید آن را در کار وارد کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا به بخش فرهنگی کشور ضربه بزند، تصریح کرد: فعالیت ها و اقدامات فرهنگی کشور باید با مدیریت جهادی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: باید از افرادی که دارای ایده و تجربه بوده و در حوزه فرهنگ تاثیرگذار هستند استفاده کنیم و تجربیات آن ها را جوانان انتقال دهیم، با استفاده از این تجربیات  و انتقال آن به جوانان می توان در کوتاه ترین زمان افراد موثری را تربیت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: دشمنان در حال حاضر می خواهند به حوزه فرهنگ و دین ضربه بزند و به روی این موضوع کار می کنند./880/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات