۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۰۹۶۵۳
امام جمعه موقت اهواز:

انتقاد علنی از نهادهای نظامی بازی در زمین بیگانگان است

امام جمعه موقت اهواز گفت: انتقاد علنی از نهادهای انقلابی و نظامی، بازی در زمین بیگانگان، خوشحالی دشمنان و تضعیف نهادهای مذکور را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهانت های صورت گرفته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز داشت: تضعیف نهادهای انقلابی و نظامی در شرایط کنونی و با توجه به دشمنی های روزافزون و آشکارتر به هیچ وجه درست نیست.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: همگان باید در برابر توطئه ها و دشمنی هایی که هر روز بیشتر آشکار می شود یکپارچه ایستادگی کنیم و راه انتقاد به سپاه و هر نهاد دیگری علنی کردن چنین انتقاداتی که منتهی به تضعیف شود، نیست.

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد: اختلاف سلیقه ها موجود و جای نگرانی نیست، اما انتقاد علنی از نهادهای انقلابی و نظامی، بازی در زمین بیگانگان، خوشحالی دشمنان و تضعیف نهادهای مذکور را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه دایره اعتراضات نسبت به نیروها و نهادهای مقاومت روز به روز بیشتر می شود، بیان کرد: تعریف غلط آمریکا می گوید که هر کس در برابر من بایستد تروریسم است و امروزه شاهدیم که حزب الله لبنان را تروریست معرفی کرده و در پی تسری چنین تعریف غلطی به سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: مخالفت آمریکا و صهیونیسم با حزب الله و سپاه پاسداران گام های ما را در حمایت از این عزیران و نهادهای انقلابی و نظامی داخل کشور محکم تر خواهد کرد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان گفت: امروز کشور نیازمند همدلی، صمیمیت، وحدت بوده و محور قرار دادن سخنان رهبری ضروری است./9456/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات