۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۱۰۰۳۵
رئیس قرارگاه عمار:

تخریب کنندگان سپاه به جای هجمه و مشکل تراشی به فکر حل مشکلات کشور باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، از تخریب نهادهای انقلابی از سوی برخی کاسبان سیاسی انتقاد کرد و از آنها خواست به جای حاشیه سازی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
حجت الاسلام مهدی طائب- رییس قرارگاه عمار

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرب المثل معروف «نمک خوردن و نمکدان شکستن»، اظهار داشت: اگر قرارگاه خاتم الانبیاء در سازندگی و ساخت ساز کشور نقش نداشت؛ دولت نمی توانست در کارنامه فعالیت هایش ساخت پل ها و جاده ها، افزایش تولید نفت، پتروشیمی و رسیدن به مرزهای خودکفایی در مسأله بنزین، کارنامه درخشانی داشته باشد.

رئیس قرارگاه عمار به حاشیه سازی برخی افراد در نماز جمعه عیدفطر تهران اشاره و از آن ها به عنوان کاسبان سیاسی یاد کرد و اظهار داشت: وقتی برخی تحمل شنیدن یک قطعه شعر انتقادی را ندارند؛ نمی توان انتظار  داشت که عملکرد موفق سایر ارگان‌ها را به درستی ببینند به همین دلیل به تخریب سپاه و نهادهای انقلابی می پردازند.

وی با اشاره به امضای برخی قراردهای نفتی در روزهای اخیر از سوی دولت، ابراز داشت: متاسفانه استقبال از شرکت های خارجی و ارزش قائل شدن برای سرمایه گذاری های خارجی برای برخی یک افتخار به شمار می آید؛ از این رو است که آن ها تحمل ورود نهادهای انقلابی را به توسعه و پیشرفت کشور را نمی پسندند. 

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: نیروهای اصیل و انقلابی باید در برابر عملیات های روانی دشمنان بی تفاوت  باشند و فعالیت های خود را با قدرت و قوت تمام انجام دهند و حمله کنندگان به سپاه از تجربه گذشتگان پند و درس عبرت بگیرند و از تکرار چنین اقداماتی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: سپاه از روز تشکیل تاکنون در هر زمینه ای مورد هجوم قرار گرفته است؛ اما از آنجا که حق ماندنی و باطل نابودشدنی است؛ سپاه میدان را با چنین هجمه هایی خالی نخواهد کرد و تنها آبروی مهاجمان را از بین می برد و به جای هجمه و مشکل تراشی به فکر حل مشکلات مردم است.

رئیس قرارگاه عمار گفت: تخریب کنندگان سپاه، اعتقاد و اعتماد به آمریکایی ها را ترک کنند و مطمئن باشند خیری برای آنها نخواهد داشت و حمله به حوزه سپاه پاسداران، یادآور حملات ممتد سالیان گذشته به حزب الله لبنان و تروریست معرفی کردن آن‌هاست.

وی ادامه داد: این هجمه ها نشان می دهد که صرف انتقاد از نهادهای انقلابی برای برخی کفایت نمی کند؛ از این رو است که آمریکایی ها سپاه را در فهرست تحریم ها قرار می دهند و در ادامه شاهد هجوم به چنین نهادی هستیم که نشان می دهد جریان ها دست به دست هم داده تا بنیادهای اساسی انقلاب اسلامی را به هم بریزند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در پایان گفت: آمریکا در 38 سال گذشته موفق به از بین بردن سپاه پاسداران نشد و نصیحت ما آن است که آقایان خود را خسته نکنند و به تفکر اصیل الهی برگردند و بدانند کارهایشان به نتیجه نخواهد رسید./9456/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات