۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۱۴۸۵
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ ولايت و مهدويت را در جامعه نهادينه كنيم

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: اگر مي­ خواهيم به امر مقام عظماي ولايت عمل و در همه عرصه­ ها آماده و مهيا باشيم نخست بايد فرهنگ ولايت و مهدويت را در جامعه نهادينه كنيم.
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در يادواره شهداي مقاومت كميته امداد استان خوزستان با بيان اهميت حفظ و ياد شهداء درباره ارزش جهاد شهداي اسلام در نهضت انقلاب اسلامي، عنوان كرد: دشمنان اسلام دريافتند که در پس این انقلاب یک تفکر و فرهنگ عظیمی قرار دارد که باعث شکوفایی و اقتدار آن شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دانشگاه ‌های بزرگ دنیا در بررسی فرهنگ شهادت و ولایت هستند، ادامه داد: آن­ها به این نتیجه رسیده اند که انگیزه اصلی رشادت­ های شهدای هسته‌ای، شهدای امنیت و شهدای دفاع مقدس، حضور مستمر در خط ولایت و مهدویت است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: این شهدا از همه تاریخ بزرگ ­تر هستند؛ چون این فرهنگ را با جان و دل دریافت کرده و در مسیر ولایت و مهدویت به شهادت رسیدند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر مي­ خواهيم به امر مقام عظماي ولايت عمل كنيم و در همه عرصه ­ها آماده و مهيا باشيم نخست بايد فرهنگ ولايت و مهدويت را در جامعه نهادينه كنيم./9456/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات