۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۱۱۷۲۷
امام جمعه زرگرشهر:

مردم با حضور پرشور خود خنثی کننده فتنه ها هستند

حجت الاسلام شیخی با بیان این مطلب که مردم با حضور پرشور خود خنثی کننده فتنه ها هستند، گفت: هر جریان و گروهی بخواهد در مسیر تضعیف ولایت فقیه و نظام اسلامی گام بردارد، از سوی مردم به کنار زده خواهد شد.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، امام جمعه زرگرشهر شنبه شب در جمع بصیران جوان انقلابی در منطقه لاله آباد با بیان این مطلب که باید از فتنه های تاریخ انقلاب درس گرفت، گفت: دشمن همواره بعد از پیروزی انقلاب با استفاده از عناصر نفوذی خود در کشور به دنبال فتنه انگیزی است و فتنه های ابتدای انقلاب گروهک های مختلف و نیز فتنه هایی نظیر فتنه سال های 78 و 88 نیز در این طرح ریزی تعریف می شود.

وی با اشاره به این مطلب که مردم با حضور پرشور خود خنثی کننده فتنه ها هستند، افزود: فتنه 18 تیر 78 با قائله کوی دانشگاه و آشوب های خیابانی از سوی عده ای فریب خورده دشمن و با هدایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه انجام شد اما مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ 23 تیر آن سال طومار این فتنه را در هم پیچیدند.

عضو هیأت امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با تأکید بر این مطلب که حماسه 23 تیر نباید فراموش شود، خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار با حضور در راهپیمایی و اجتماع کم نظیر 23 تیر 1378 همبستگی خود را با ولایت، انقلاب و آرمان های امام و شهدا اعلام کردند و این روز ماندگار باید درهر سال برای عبرت گیری مورد بازخوانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به اعتراف سرویس های اطلاعاتی غربی، آن ها برنامه هایی 10 ساله را بعد از رحلت امام راحل برای آشوب و فتنه و سپس سقوط انقلاب طرح ریزی کردند و دانشگاه به دلیل حضور قشر فعال و آرمان خواه دانشجویی به عنوان محل اجرای این هدف تعیین شد.

حجت الاسلام شیخی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن در رسانه ها و مراکز تصمیم گیری نظام در کنار هدایت فکری جامعه، تصریح کرد: برخی از عناصر به اصطلاح مسؤول در دوران دولت اصلاحات که امروز سر در آبشخور دشمنان در آن سوی مرزها دارند، هدایت کننده جریان های معترض دانشجویی سال 78 شدند و دانشجویان را دستاویز اجرای طرح براندازی و کودتای نرم قرار دادند.

وی سه عامل ولایت فقیه، ولایتمداری مردم و ایمان الهی را موجب ناکامی دشمنان بیان کرد و گفت: سرویس های اطلاعاتی دشمن بر اساس برخی از عناصر نفوذی خود پس از ناکامی از فتنه 78 طرح ده ساله فتنه 88 را کلید زدند کشور را دچار آشوب هشت ماه کردند اما حماسه ای دیگر به نام 9 دی مردم ولایتمدار در سراسر کشور، میخ آخر را بر تابوت این فتنه کوبید.

 امام جمعه زرگرشهر با بیان این مطلب که  برخی از چهره های اثر گذار کشور از طراحی گام به گام فتنه دیگر در کشور خبر می دهند، اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری مردم امروز ضروری است و باید تمام دلسوزان نظام و انقلاب با بصیرت افزایی و تبعیت از فرامین رهبری، دشمنان را از اجرایی کردن این هدف ناامید کنند.

وی ادامه داد: هر جریان و عده ای بخواهد در مسیر تضعیف ولایت فقیه گام بردارد مطمئن باشد که از سوی مردم به کنار زده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه بابل، اظهار داشت: تجربه تاریخی مردم موجب می شود که آنها آماده حماسه سازی با دفن فتنه های جدید باشند.

حجت الاسلام شیخی با تاکید بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: امروز نگرانی جدی مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ در کشور است و ایشان با دستور آتش به اختیار خواستار بسیج همگانی و استفاده از ظرفیت بزرگ مردمی برای مقابله با آسیب های فرهنگی در کشور شدند.

وی افزود: فرمان آتش به اختیار یک تکلیف شرعی است و هر کس در حد توان خود باید با شناسایی آسیب های منطقه و محیط خود نسبت به رفع آن ها گام بردارد./1313/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات