۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۱۱۷۹۵
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران:

ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در جامعه شناخته شده نیست

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی خواست تا نسبت به معرفی و انعکاس دستاوردها و ظرفیت های حوزه های علمیه خواهران بیش از پیش اهتمام ورزد.
حجت الاسلام اسکندری

حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران امروز در جریان دیدار مدیر عامل و اعضای خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را درباره عرصه های تعاملی و همکاری مشترک بیان کرد.

وی حوزه های علمیه خواهران را دارای ظرفیت های بسیار گسترده و ارزشمند دانست و تصریح کرد: ظرفیتی که به لحاظ فرهنگی و تبلیغی در این نهاد وجود دارد در هیچ نهادی وجود ندارد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت های تبلیغی خواهران طلبه در ماه مبارک رمضان، افزود: آمار استخراج شده از بیش از سی درصد فعالیت طلاب خواهر در ایام ماه مبارک رمضان امسال نشان می دهد که در این مدت بیش از 18 هزار جلسه قرآنی از سوی مبلغان خواهر تشکیل شده است.

وی از برگزاری بیش از دو هزار جلسه تفسیر قرآن کریم و همچنین هفت هزار جلسه روخوانی قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام اسکندری تعداد اعزام ها برای نهضت قرآنی را در ماه رمضان امسال، 28 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نتیجه تنها سی درصد از فعالیت های صورت گرفته است و آمار تفصیلی و کامل بسیار بیشتر از این میزان است.

معاون حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ظرفیت حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور شناخته شده نیست، از خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی درخواست کرد تا در راستای انعکاس این دستاوردها و ظرفیت ها بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

وی گفت: انتظار و توقع ما این است که دوستان خبرگزاری رسا کمک کنند تا این ظرفیت به خوبی در حوزه و جامعه شناخته شود.

حجت الاسلام اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود جامعه را بیش از هر زمانی نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و نقش طلاب خواهر را در این زمینه برجسته توصیف کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات