۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۱۴۰۹۹
مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین:

برخی در حق مدافعان حرم جفا می‌کنند

مدیر حوزه‌های علمیه استان قزوین با انتقاد از برخی اظهارنظرهای نسنجیده درباره مدافعان حرم، گفت: انصاف نیست که بگوییم شهدای مدافع حرم برای اسم و رسم و مادیات دنیا دست به چنین کاری زدند، چرا که آنها تنها و تنها به عشق اهل بیت در این مسیر گام نهادند.
دیدار حجت الاسلام عباسی با روحانی مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه استان، صبح امروز به همراه مدیران و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان در دیدار با روحانی مدافع حرم و استاد حوزه علمیه قزوین  حجت الاسلام علی اکبر ولی زاده گفت: افرادی که برای حمایت و دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و حریم اهل بیت(ع) به خارج از کشور می‌روند نقش بسزایی در تامین امنیت ایران اسلامی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از مدافعان حرم و ادامه راه شهدا، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در صدر قدرت‌های منطقه‌یی قرار دارد و این امر از دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام عباسی اظهار کرد: شهادت در راه خدا چیزی نیست که بتوان آن را با سنجشهای بشری و انگیزه‌های مادی ارزشیابی کرد، چرا که ارزشهای مادی و بشری بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که بتوان شهدا را با آن ارزیابی کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای نسنجیده درباره مدافعان حرم، گفت: انصاف نیست  که بگوییم شهدای مدافع حرم برای اسم و رسم و مادیات دنیا دست به چنین کاری زدند، چرا که  آنها تنها و تنها به عشق اهل بیت(ع) در این مسیر گام نهادند./955/د102/ب1

ارسال نظرات