۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۱۴۷۳۲
از ۱۰ تا ۲۵ مرداد؛

مصاحبه علمي متقاضيان تدريس حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

مدير ارزشيابي معاونت آموزش حوزه علميه خراسان گفت: مصاحبه علمی متقاضیان تدریس حوزه علمیه خراسان از ۱۰ تا ۲۵ مرداد با حضور ۸۶۸ برادر در مدرسه علمیه نواب و ۲۹۰ خواهر در مدرسه علمیه طوبی برگزار می شود.
مصاحبه علمی طلاب

حجت‌الاسلام هادي وحيدي پور، مدير ارزشيابي معاونت آموزش حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مصاحبه علمی متقاضیان تدریس حوزه علمیه خراسان از 10 تا 25 مرداد برگزار می شود.

وی با بیان این مصاحبه علمی با حضور 868 برادر در مدرسه علمیه عالی نواب و 290 خواهر در مدرسه علمیه طوبی در دو شیفت صبح و عصر برگزار می شود، تصریح کرد: مصاحبه علمی متقاضيان تدريس در سال جدید در بخش برادران دومین مرتبه و در بخش خواهران برای سومین مرتبه برگزار می شود.

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان این که متقاضیان در گروه های درسی ادبیات عرب، فقه و اصول، فلسفه و منطق، عقاید و کلام، اخلاق اسلامی، تاریخ، علوم و معارف قرآن و حدیث، دروس مهارتی و عمومی به رقابت می پردازند، خاطر نشان کرد: نتایج ارزیابی اول شهریور ماه از سایت حوزه علمیه خراسان اعلام می شود.

حجت الاسلام وحیدی پور با بیان این که برای شرکت در مصاحبه علمی ارائه گواهی اتمام یک سطح بالاتر، براي تدریس مواد درسی فقه، اصول، کلام وفلسفه و ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در یک سطح بالاتر از سطح تقاضاي تدریس، براي سایر دروس الزامی است، بیان کرد: فعالیت اساتید پس از دریافت مجوز تدریس از سال تحصیلی جدید آغاز می شود.

وی ادامه داد: این مصاحبه علمی در دو گروه متقاضیان تدریس سطح یک و همچنین سطوح 2 و 3 انجام می شود و 10 گروه ارزیاب برادر و پنج گروه ارزیاب خواهر حوزه علمیه خراسان مصاحبه علمی را انجام می دهند./864/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات