۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۱۴۹۴۶
با حضور سرلشکر رحیم صفوی؛

کتاب «خداحافظ سالار» رونمایی شد

کتاب "خداحافظ سالار" با حضور سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در حوزه هنری سوره رونمایی شد.
سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب "خداحافظ سالار" عصر امروز با حضور سردار سرلشکر صفوی مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، خانواده شهید همدانی و جمعی از مردم ولایتمدار در حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اینکه از خاطرات و مجاهدتهای همسران شهدا کمتر سخن به میان می‌آید یک حقیقت است.

وی افزود: در حالی که اگر ایستادگی و مجاهدتهای آنان نبود شهدایی مانند شهید همدانی که در دوران جنگ تحمیلی مجبور بودند مدتها از خانه و خانواده دور باشند موفقیتی کسب نمی‌کردند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه شهید همدانی با اتمام جنگ تحمیلی در جبهه‌های خارج از کشور نیز حضوری پررنگ داشتند، ابراز کرد: شهید همدانی با تدابیر عالی به ساماندهی فرماندهی ارتش و دفاع وطنی سوریه پرداخت و با انتقال تجربیات دفاع مقدس با همه توان با تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه که از سوی ده‌ها کشور حمایت می‌شدند مقابله کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با تشکر از همسر شهید همدانی به سبب چاپ و انتشار ابعاد شخصیتی و خاطرات آن شهید بزرگوار، گفت: همسر سردار همدانی شخصیت این شهید را بسیار زیبا در کتاب خاطراتش به قلم تحریر در آورده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه سردار همدانی قلبی مهربان داشت و به مردم مستضعف عشق می‌ورزید، خاطر نشان کرد: اداره برخی از خیریه‌ها در همدان بر عهده ایشان بود. دوام و استقامت شهدا در دوران دفاع مقدس به سبب صبر و شکیبایی همسران شهدا بود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات