۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۱۵۶۹۹
سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید:

اقتدا کردن به امام رضا مشکلات زندگی را برطرف می کند

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه اگر در زندگی به امام رضا(ع) اقتدا کنیم دچار مشکل نمی شویم، گفت: امام رضا(ع) می فرمایند آن کسی نزد ما محبوب است که روش و منش آن مانند روش و منش ما باشد.

حرم امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا کوثری، سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید و مبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی امشب در همایش بزرگداشت امامزادگان باقریه(ع) ضمن تشکر از استقبال گرم مردم، اظهار داشت: کاروان خدام رضوی برای دهمین سال پیاپی به استان های سراسر کشور می روند و مردم عشق و ارادت خود را به امام رضا(ع) نشان می دهند.

وی گفت: هدف از حضور خدام رضوی به همراه پرچم در استان ها تنها زیارت پرچم و بوسیدن آن نیست بلکه کاروان خدام رضوی اهداف بزرگتری را دنبال می کند.

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید افزود: یکی از پیام های مهم این کاروان در سال جاری«به تو اقتدا می کنم یا امام رضا(ع)» است و اگر این پیام را سرلوحه کار خود قرار دهیم می توانیم خوشبختی را درک کنیم.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه اگر در زندگی به امام رضا(ع) اقتدا کنیم در زندگی دچار مشکل نمی شویم، تصریح کرد: امام رضا(ع) می فرمایند آن کسی نزد من محبوب است که روش و منش آن مانند روش و منش ما باشد.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) به واسطه این پرچم عنایت خاصی به زائران خود دارد، ادامه داد: امام هشتم امام مهربانی ها است و آن امامی است که نه تنها مسلمانان و شیعیان بلکه غیر مسلمانان نیز عشق و ارادت خاصی به ایشان دارند.

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند عدد 8 را به شماره پیامکی 1000888 ارسال کنند و به قید قرعه نیز هر روز 8 نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند./880/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات