۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۱۶۶۷۷
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

جشنواره بانوی کرامت؛ فرصتی برای رقابت پژوهشی طلاب

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به آثار ارسالی طلاب به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای رقابت پژوهشی سالم طلاب است.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جشنواره بانوی کرامت در حوزه با هدف ایجاد انگیزه و رقابت صحیح طلاب در انجام فعالیتهای پژوهشی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه 136 اثر به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت ارسال شده است، افزود: آثار ارسالی امسال با رشد دو برابری همراه بوده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران لرستان پژوهش را لازمه رشد و ارتقا فعالیتهای فرهنگی و تحصیلی طلاب دانست و گفت: برای هدفمند شدن فعالیتهای پژوهشی باید اقدامات طلاب در حوزه پژوهش هدایت شود.

وی اظهار داشت: پس از شناسایی استعدادها و فعالیتهای پژوهشی طلاب فعالیتهای آنان به سمت نیازهای روز جامعه و حوزه هدایت می شود.

صالحی به نقش اساتید پژوهش در تقویت فعالیتهای پژوهشی طلاب اشاره و عنوان کرد: طلاب با استفاده از امکانات حوزه و بهره مندی از تجربیات اساتید باید در راستای تقویت فعالیتهای خویش کوشا باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با جهت دهی فعالیتهای پژوهشی طلاب بتوان در تربیت طلابی توانمند، با استعداد و کوشا گام برداشت.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان در ادامه با بیان اینکه آثار ارسالی طلاب به جشنواره بانوی کرامت در حال ارزیابی است، تصریح کرد: ارزیابی نهایی آثار ارسالی در قم صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت با محوریت مقاله، پایان نامه و طرح پایانی بوده است، افزود: مشارکت آثار پژوهشی گروهی، مدرسه ای در قالب کرسی های آزاد اندیشی، وبلاگ، سایت و گفتمان نیز به دبیرخانه جشنواره اضافه شده است./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات