۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۶۸۰۳
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

خبرنگاران مدافعان دین و انقلاب هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه خبرنگاران را مدافعان دین و انقلاب خواند و گفت: حرکت رو به جلوی دین در جهان فضایی را ایجاد کرده که جهان استکبار را به هراس و ترس انداخته و در مقابل تفکر اسلام، دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا همه ظرفیت خود را به صحنه آورده است.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه،  سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شأن اصحاب رسانه و مسؤولیت خطیر آنها در فضای پیچیده امنیتی، سیاسی و فرهنگی جهان، خبرنگاران مدافعان دین و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تأکید کرد: امروز جهان اسلام همچون زمان صدر اسلام و بعثت پیامبر (ص) و آغاز گسترش اسلام، نیاز به یاری زیادی خصوصأ از جانب کشور ما دارد.

وی یادآور شد: حرکت رو به جلوی دین در جهان فضایی را ایجاد کرده که جهان استکبار را به هراس و ترس انداخته و در مقابل تفکر اسلام، دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا همه ظرفیت خود را به صحنه آورده است.

این مسؤول مطرح کرد: پس از انقلاب جهان اسلام بزرگترین درگیری ها را با جهان استکبار داشته است، آمریکا به خوبی می داند که اگر به دین اسلام و انقلاب اسلامی که محوریت آن اسلام است فرصت داده شود هندسه دنیا را دچار تغییر می کند و به همین دلیل مستکبران تمام ظرفیت خود را برای تضعیف اسلام به میدان آورده اند.

سردار ریحانی افزود: امروز در فراز و بر بلندای این جنگ قرار گرفته ایم و نظام در موضع قدرت قرار دارد، آمریکا به تنهایی به اندازه کل دنیا تجهیزات نظامی دارد و نفوذ سیاسی و عملیات روانی قوی نیز دارد اما واقعیت این است که بستر بکارگیری آن را ندارد و آمریکا در بستر بی عملی قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) بیان داشت: آمریکا هرجا که عمل کرده با شکست مواجه شده و نرخ تنزل سیاسی آنها سرعت گرفته است، آن چیزی که قدرت عمل را از دشمنان می گیرد این است که انقلاب اسلامی همواره در صحنه تقابل با دشمنان با پشتوانه قدرتمند مردم وارد میدان شده است.

وی ادامه داد: با همه اقدامات دشمنان، حرکت پیشرونده اسلام موجب شده بخش بزرگی از جهان به سمت این دین الهی متمایل شوند.

سردار ریحانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به رفتار نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف رییس جمهور ابراز داشت: حرکت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی رفتار و چهره ای زشت از نظام برجای گذاشت، آنها به عنوان نمایندگان مردم، قدرت فرهنگی جهان اسلام را لکه دار کردند.

این مسؤول عنوان داشت: نظام اسلامی قدرت بازدارندگی بالایی دارد اما باید این مهم را با قدرت سیاسی پیوند زد تا نظام بیش از پیش قدرت پیدا کند، نباید از تهدیدات پوچ دشمنان ترسید زیرا ترس از تهدیدات دشمنان بسیار خطرناک است.

حسن موحد، مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه هم در این مراسم ابراز داشت: خبرنگار پیام آور بوده و آگاهی بخشی و تعالی جامعه از اجزای رسالت خبرنگاری است.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: پیام رسانی شأن انبیای الهی است و آنها اخبار الهی را به صدق و تمام و کمال به بندگان منتقل می کردند و جانشان را در راستای تعالی بخشی به بشر اهدا می کردند.

وی در ادامه بیان داشت: شأن انبیا امروز توسط اصحاب رسانه ادا می شود و ما باید در این مسیر تداوم بخش راه شهدا باشیم.

موحد تصریح کرد: امروز خبرنگاران خیمه بسیج رسانه را حفظ کرده اند و جبهه انقلاب و حق گویی و حق خواهی را تشکیل داده اند و امید است همگی علمدار خوبی برای این میراث گرانبها باشیم./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات