۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۱۷۴۸۳
امام جمعه زاهدان:

حل مشکلات جامعه نیازمند عزم جهادی مسؤولان و عدم اتکا به غرب است

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه حل مشکلات موجود در جامعه نیازمند عزم جهادی مسؤولان است، گفت: دولتمردان برای حل مشکلات کشور نباید چشم به بیگانگان داشته باشند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: رییس جمهور هفته گذشته لیست وزرای پیشنهادی کابینه خود را به مجلس شورای اسلامی تحویل داد و امیدواریم که این وزرا بتوانند با تمام توان در جهت حل مشکلات جامعه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به مشکلات متعدد موجود در جامعه اشاره و عنوان کرد: امروز مشکلاتی از جمله گرانی، تورم، فقر فرهنگی، بدحجابی، تحریم جهانی، کم‌نتیجه یا بی‌نتیجه بودن مذاکرات هسته‌ای، مشکل مسکن و اشتغال جوانان جامعه ما را فراگرفته است و حل این مشکلات نیازمند عزم جهادی مسؤولان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسأله مهم اقتصاد مقاومتی از مباحث مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بود افزود: ایشان بارها تأکید کردند که اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی تنها راه حل و کلید گشایش معمای مشکل اقتصاد در کشور است.

آیت الله سلیمانی درخصوص بیانات رهبری خطاب به ریاست محترم جمهور بیان داشت: ایشان فرمودند باید برنامه اقتصاد خرد را بر مبنای سیاست‌های کلی نظام بویژه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف ایجاد یک انقلاب اقتصادی طراحی کنیم.

خطیب جمعه زاهدان با تأکید بر اینکه دولت‌مردان برای حل مشکلات کشور نباید چشم به بیگانگان داشته باشند اذعان داشت: نکته مهم دیگری که رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ به آن اشاره کردند ضرورت عدم اتکا به کشورهای غربی بود که این تنها راه برون رفت از تحریم‌ها و دستیابی به پیشرفت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب در مراسم تنفیذ بدرستی به مشکلات و وضع معیشتی مردم اشاره کرده و اولویت‌های کاری دولت را مشخص کردند؛ بنابراین اگر دولت طبق رهنمودهای رهبری پیش برود و حافظ منابع و منافع ملی باشد بی‌شک مشکلات جامعه یکی پس از دیگری حل خواهند شد./831/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات