۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۲۰۵۵۹
خطیب نماز جمعه بجنورد:

دولت‌مردان روحیه انقلابی و جهادی شهید رجایی را الگو قرار دهند

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: باید دولت‌مردان و مسؤولان اجرایی کشور روحیه انقلابی و شیوه جهادی شهیدان رجایی و باهنر در خدمت‌رسانی به مردم را الگوی خود قرار دهند.
حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته مرکز استان خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای شایسته‌ای برای همه مدیران و مسؤولان دولتی هستند.

وی با اشاره به اینکه داشتن روحیه انقلابی و جهادی یکی از ویژگی‌های بارز این دو شهید بزرگوار بود، اضافه کرد: اکنون هم دولت‌مردان دوازدهم باید با تقویت این روحیات در خود و برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، برای تحقق وعده‌های انتخاباتی خود به مردم به‌ویژه وعده‌های اقتصادی و معیشتی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: از مسؤولان و مدیران دولتی انتظار می‌رود با الگوبرداری از سبک و شیوه شهیدان رجایی و باهنر در راستای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید رونق تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی دولت‌مردان باشد، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب گشایش اقتصادی و افزایش غنا در کشور را ازجمله رسالت‌های دولت ذکر کردند؛ ازاین‌رو دولت دوازدهم برای تحقق این فرمایشات باید برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف داشته باشد.

تمام تروریست‌ها دست‌پرورده استکبار جهانی هستند

امام جمعه موقت بجنورد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی، با اشاره به روز مبارزه با تروریسم، اظهار کرد: همه تروریست‌های دنیا دست‌پرورده مستقیم یا غیرمستقیم استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل هستند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: به همین دلیل می‌بینیم تروریست‌ها در راستای اهداف شوم استکبار جهانی حرکت کرده و هر کجا منافع اربابان آنها اقتضا کند، دست به کشتار انسان‌های بی‌گناه می‌زنند.

عرفه فرصتی برای تقویت ارتباط با خالق است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالگرد شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: مبارزه با تحریف فرهنگ ناب اسلامی یکی از مهم‌ترین اقدامات این امام همام بود.

خطیب نماز جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان نظام اسلامی در پی ضربه زدن به فرهنگ اسلامی و دینی حاکم بر جامعه ما هستند؛ ازاین‌رو همه مردم و مسؤولان باید با آگاهی از اهداف شوم دشمنان، برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز عرفه، بر استفاده از ظرفیت معنوی این روز تأکید کرد و گفت: روز عرفه فرصت ذی‌قیمتی برای تقویت ارتباط با خالق و جدا شدن از تعلقات دنیوی است./9314/پ201/ب1

ارسال نظرات