۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۲۰۷۹۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نگاه عادلانه در ارائه خدمت، مایه افتخار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تأکید بر نگاه عادلانه در ارائه خدمت، گفت: قدرت‌های استکباری همواره درصدد جلوگیری و ممانعت از پیشرفت ایران اسلامی هستند.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، استاندار، معاونان استانداری و شماری از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز در سومین روز از هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این دیدار گفت: خدمت‌رسانی به مردم به شرایط، امکانات و منابع مالی دولت‌ها بستگی دارد اما همه امور تنها در دست مسؤولان نبوده و قدرت‌های استکباری همواره درصدد جلوگیری و ممانعت از پیشرفت ایران اسلامی هستند.

وی افزود: در ارائه خدمت به مردم، نگاه عمومی و به دور از تبعیض و عادلانه برای نظام اسلامی مایه افتخار و فخرآفرین است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در عرصه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت رفتاری مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قطعا نیازها فراتر از توان دولت‌ها است گفت: تفاوت فاحشی بین نیارمندی های مردم و امکانات و شرایط مسؤولان برای خدمت رسانی وجود دارد و در این باره چهره گشاده و زبان ملایم در رفتار با مردم که سفارش نبی مکرم اسلام است سرمایه‌ای است که امروز در مدیران ما نهادینه شده است.

آیت الله سلیمانی در پایان ابراز داشت: مشارکت حداکثری مردم استان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه نشان داد که سیستان و بلوچستان اسوه وحدت است و همدلی و تعامل با نگاه عمومی و توسعه یافته مسؤولان در این استان موج می‌زند./831/پ203/ب1

ارسال نظرات