۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۲۱۳۲۰
امام جمعه گیلانغرب:

جهادگران تربیت یافته مکتب انقلاب و اسلام ناب محمدی هستند

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: افرادی که برای رفاه حال مردم مناطق محروم در این مناطق حضور پیدا کرده و خدمت می کنند راه شهید حججی را ادامه می دهند.
امام جمعه گیلانغرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین بزرگداشت جهادگران بسیجی که در اثر سانحه رانندگی در گیلانغرب به شهادت رسیدند شامگاه امروز در شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این مراسم با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام باقر (ع) ابراز داشت: باید سیره ائمه اطهار علیهم السلام را مطالعه کرد و در زندگی خویش به کار بست.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب با اشاره به شهادت دو جهادگر بسیجی در شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: افرادی که برای رفاه حال مردم مناطق محروم در این مناطق حضور پیدا کرده و خدمت می کنند راه شهید حججی را ادامه می دهند.

وی در ادامه بیان داشت: شهید حججی با حضور در سوریه از حرم و اعتقادات اسلام دفاع می کرد و این جهادگران با حضور در مناطق محروم کشور، چهره فقر و محرومیت را از منطقه برطرف می کنند.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار داشت: چنین جوانانی تربیت یافته مکتب اسلام ناب محمدی بوده و شهدا و ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس را الگوی خویش قرار داده اند.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب مطرح کرد: اقدامات جهادگران در مناطق محروم به منزله جهاد بوده و این جهاد در راه محرومیت زدایی از چهره کشور و ایجاد رفاه نسبی برای افراد در این مناطق است.

وی در پایان اظهار داشت: باید نسل جوان را با این روحیه جهادگری آشنا ساخت و اجازه نداد فرهنگ غنی جهاد و انقلاب در کشور کمرنگ شود./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات