۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۲۲۲۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

روحانیت و نیروهای مسلح بازوی فرهنگی و نظامی کشور هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیون چراغ راه برای نوع بشر هستند، گفت: روحانیت و نیروهای مسلح بازوی فرهنگی و نظامی کشور هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا اظهار داشت: مسأله امنیت غذایی امروز در جامعه مهم است.

وی گفت: یکی از معضلات امروز کشور ورود انواع و اقسام کالاها از منابع نامطلوب و به صورت قاچاق است و این کالاهای قاچاق آسیب بزرگی به نام رکود و بیکاری در داخل ایجاد می کند و در واقع بازار کشور را تصرف می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود کالاهای قاچاق به کشور برای اقتصاد جامعه یک خطر بزرگ محسوب می شود، افزود: سازمان اتکا به منبع تامین مواد غذایی توجه دارد و مبدا تامین کالاهایش قانونی و سالم  است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر می خواهیم کشور از مسأله رکود، بیکاری و تورم نجات پیدا کند باید از کالاهای داخلی حمایت کنیم و کالاهای داخلی در کشور عرضه شود.

وی ادامه داد: در بازارهای داخلی گاهی اجناس تقلبی و از تاریخ مصرف گذشته ارائه می شود اما فروشگاه های اتکا سعی کرده در این زمینه اجناس مرغوب و داخلی را به مردم عرضه کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید یک سازمان مورد اعتماد مردم باشد و باید از نظر اصل کالا، کیفیت، وزن، امینت اخلاقی و استاندارد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه روحانیون چراغ راه برای نوع بشر هستند، اظهار کرد: روحانیت و نیروهای مسلح  بازوی فرهنگی و نظامی کشور هستند./880/پ۲۰۲/خ

ارسال نظرات