۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۲۳۱۸۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

هدایت دینی بزرگ‌ترین خدمت به مردم است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت رسالت روحانیان و مبلغان دینی، گفت: هدایت دینی و انجام فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خدمت به مردم و بشریت است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از روحانیان و مسؤولان فرهنگی، رسالت روحانیان و علمای دینی را بسیار خطیر و مهم دانست و افزود: همه حوزویان باید با درک این جایگاه و وظیفه مهم در میان اقشار مختلف جامعه به ایفای نقش بپردازند.

وی اظهار کرد: اگر شخصی بخواهد بزرگ‌ترین خدمت را برای هم نوعان خود انجام دهد، این خدمت انجام وظیفه در ارشاد و راهنمایی مردم در شئون زندگی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه درواقع بهترین مردم کسی است که نفعش به مردم برسد، تصریح کرد: هدایت دینی و انجام فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خدمت به مردم و بشریت است.

وی با تأکید بر فعالیت تبلیغی خالصانه و با نیت قرب الهی، خاطرنشان کرد: آنچه ماندگار است اعمال خالصانه است که در دین مبین اسلام به آن تأکید فراوانی شده است.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه کرد: همچنین باید رسیدگی به وضع فرهنگی مردم منطقه از اهم کارهای روحانیون و هیأت امنای مساجد باشد.

وی در ادامه با تبریک ایام مبارک عید غدیر خم، اظهار کرد: امام رضا (ع) می‌فرماید: کسی که در روز غدیر مؤمنی را دیدار کند خداوند هفتاد نور بر قبر او وارد می‌کند، قبرش را توسعه می‌دهد، هر روز هفتاد هزار فرشته قبر او را زیارت می‌کنند و او را به بهشت بشارت می‌دهند.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: بهترین تبلیغ برای عید غدیر و اهداف بلند آن، تمسک به آیات قرآن کریم و اشارات آن به موضوع امامت و ولایت است./9314/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات