۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۳۵۲۳
سرلشکر رحیم صفوی:

دشمنان به دنبال تجزیه در سوریه و شمال عراق برای ایجاد جنگی طولانی در منطقه هستند

سرلشکر رحیم صفوی گفت: امروز بعد از شکست تروریست ها در سوریه، دشمنان اسلام درصدد تجزیه سوریه و شمال عراق هستند و می خواهند یک جنگ طولانی در منطقه ایجاد کنند.
رحیم صفوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا شب گذشته در بیستمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون استان ها در کردستان، گفت: ۳۷ سال قبل در فروردین ماه سال ۵۹ افتخار خدمت به مردم کردستان با مأموریت آزادسازی سنندج از اشغال منافقان به بنده محول شد که سرانجام در ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۵۹، سنندج از وجود غاصبان مزدور پاک شد.

وی با اشاره به اینکه در آزادسازی کردستان از اشغال منافقان شهید بروجردی و شهید صیاد شیرازی حضور داشتند، افزود: امروز بعد از شکست تروریست ها در سوریه، دشمنان اسلام درصدد تجزیه سوریه و شمال عراق هستند و می خواهند یک جنگ طولانی در منطقه ایجاد کنند.

سرلشکر رحیم صفوی ادامه داد: دشمنان اسلام درصدد ایجاد ناامنی هستند که در این میان کردها بیش ترین آسیب را می بینند که باید با هوشیاری کامل در گفتمان مقاومت مقابل گفتمان سلطه طلبی دشمنان ایستادگی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: من اطمینان دارم که مردم ایران، خلقی نجیب هستند که سال ها با دشمنان و منافقان مبارزه کرده اند ولی تن به ذلت صهیونیسم و آمریکا نداده اند و به حول و قوه الهی در عرصه های جدید پیروز خواهند شد./۹۷۹/۲۰۲/ح

ارسال نظرات