۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۳۶۶۷
فردا در ارومیه صورت می گیرد؛

برگزاری اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران فردا با تجلیل از برگزیدگان رشته های آوایی به کار خود پایان می دهد.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

حجت الاسلام علی مقنی، معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه رقابت های چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران در بیش از 9 رشته امشب پایان یافت، اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران که از 11 شهریور ماه در ارومیه آغاز شده بود، فردا به کار خود پایان می دهد.

وی افزود:  آیین اختتامیه این دوره از رقابت ها همزمان با عید سعید غدیر خم و با معرفی نفرات برگزیده در 5 رشته  قرائت، حفظ کل، ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد.

معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تصریح کرد: در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن کریم، از مقام  استاد سید مهدی فاطمیان، پیشکسوت رشته حفظ قرآن با حضور مسؤولان و مدیران کشوری و استانی، جامعه قرآنی و قاریان و حافظان شرکت کننده تجلیل می شود.

حجت الاسلام مقنی افزود: استاد سید مهدی فاطمیان، پیشکسوت رشته حفظ قرآن است که سالهای سال در این عرصه مشغول فعالیت و تربیت قرآن آموزان هستند.

وی با اشاره به سایر برنامه های آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، افزود: تلاوت مقام نخست رشته قرائت، سخنرانی استاندار آذربایجان غربی در قالب برنامه گفت و گوی تلویزیونی، مدیحه سرایی و ذکر مناقب و فضایل امیرمؤمنان(ع) به مناسبت عید غدیر از دیگر برنامه های آیین اختتامیه این دوره از مسابقات است.

براساس این گزارش، آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا از ساعت 10 در حسینیه ثارالله آغاز و به طور مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قران پخش خواهد شد./936/۳۰۲/ح

ارسال نظرات