۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۲۶۷۰۴
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

مسؤولان از كاهش تورم و ايجاد اشتغال آمار مي دهند اما در زندگي مردم مشهود نيست

نماینده مردم آذربایجان غربی از ارائه برخي آمارها كه با واقعيت بيروني تطابق ندارد انتقاد کرد و خواستار حضور و توضيح مسؤولان در اجلاسيه خبرگان شد و گفت: مسؤولان از كاهش تورم و ايجاد اشتغال آمار مي دهند در حالي كه نمود آن در جامعه و زندگي مردم مشهود نيست.
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز

به گزارش خبرگزاری رسا، نماينده مردم استان آذربايجان غربي ديگر سخنران اجلاس خبرگان از مطالبه گري مجلس خبرگان به ويژه طرح مطالبات و مشكلات مردم با دولتمردان و انتقال مسائل استانها به رئيس جمهور در راستاي ارتقاء كارآمدي نظام سخن گفت.

وي بر شاخص دينداري در مسؤولان به ويژه استانداران تأكيد كرد و گفت:‌ بررسي عملكرد استانداران با رويكرد رفع نواقص و تطبيق شاخصها به خصوص شاخص ترين و تخصص قطعاً در رفع مشكلات مردم و اصلاح برخي ديدگاهها نسبت به دولت و نظام،‌ مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمين دیرباز در ادامه از ارائه برخي آمارها كه با واقعيت بيروني تطابق ندارد انتقاد کرد و خواستار حضور و توضيح مسؤولين در اجلاسيه خبرگان شد و تصريح كرد: مسؤولان از كاهش تورم و ايجاد اشتغال آمار مي دهند در حالي كه نمود آن در جامعه و زندگي مردم مشهود نيست.

وي نسبت به واردات بي رويه كالا به ويژه كالاهايي كه مشابه داخلي دارد هشدار داد و گفت:‌ كشور ما به لحاظ خيلي از صنايع و توليد كالاها توانمندي دارد، اما همچنان شاهد واردات اين گونه كالاها و اجناس هستيم.

نماينده مردم استان آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع توليدات باغي و كشاورزي پرداخت و از دولت خواست در مورد سياست هاي بخش كشاورزي و باغداري تجديد نظر كرده و بيش از كشاورزي و باغداري تجديد نظر كرده و بيش از اين اجازه ندهند محصولات كشاورزي مردم زحمت كش با بي تدبيري برخي مسؤولان و خلاءهاي قانوني هر ساله پس از ثمردهي يا توسط دلالان و سودجويان به تاراج برده شود و يا با واردات بي رويه روي دست كشاورزان مانده و زحمات عزيزان باغدار نابود گردد. همچنين از تلاش فراوان نمايندگان مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان حضرت آيت الله قريشي و حضرت حجت الاسلام و المسلمين ميرزاجواد مجتهد شبستري تشكر كرد.

آقاي ديرباز همچنين از پاسخگو بودن دولت محترم نسبت به تذكراتي كه قبلاً مطرح شده بود تشكر و قدرداني كرد./۱۳۲۳/۱۰۳/ح

ارسال نظرات