۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۲۷۴۵۰
همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا؛

ویژه نامه تبلیغ ماه محرم منتشر شد

دبیر اتاق تبلیغ خراسان از انتشار ویژه نامه تبلیغی محرم با موضوعات متنوع جدید به همراه بخش شعرهای مناسب عزاداری برای دهه اول محرم خبر داد.
حجت الاسلام مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از انتشار ویژه نامه تبلیغی ماه محرم از سوی کارگروه پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای اتاق تبلیغ خراسان خبر داد که در موضوعات متنوع جدید بر روی پایگاه اینترنتی این نهاد در دسرس علاقمندان و مبلغان قرار گرفته است.

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: موضوعاتی همچون،  پیوند قیام عاشورا و قیام امام مهدی(عج)، ده نکته از زیارت عاشورا، آفات هیئت‌های عزاداری و نگاهی به آسیب های عزاداری اهل بیت در این ویژه نامه کار شده است.

وی افزود: چهل حدیث عزاداری امام حسین(ع)، حکایت حماسه «حیاء» زنان کربلا، چرا عاشورا اتفاق افتاد؟، زینب کبری نفر اول مدیریت بحران/ دانشگاه‌ها از شخصیت حضرت زینب غافل نباشند نیز در این ویژه نامه  تبلیغی گنجانده شده است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: اظهارنظر اندیشمندان جهان درباره واقعه کربلا، امام حسین در منابع اهل سنت،  چرا مسیحیان امام حسین را دوست دارند؟، عزاداری واقعی یعنی  … هم از موضوعات مورد توجه در این شماره است.

وی افزود: در بخشی دیگر از این ویژه نامه به موضوع آموزه های عاشورا با عنوان درس عزت نفس در کنار عنوان اخلاص و وفاداری به آرمان های انقلاب مهم ترین ویژگی ایثارگران است و امام حسین(ع) و نهضت ایشان ، محوری برای وحدت تمام طالبان فضایل اخلاقی و تعالی انسان کار شده و در مجموع بحث موضوعات پیشنهادی ایام تبلیغی محرم۱۳۹۶ بنا بر شرایط روز جامعه، نظام و جهان آورده ایم.

حجت الاسلام مشیری گفت: بخشی هم به شعر مناسب عزاداری اختصاص داده ایم که البته ابتدا به ۱۰۰ توصیه رهبر انقلاب به مداحان و ۱۲۸ نکته درباره روش مرثیه خوانی و «مداحان» چگونه خود را برای ماه محرم آماده کنند، پرداخته ایم.

وی افزود: اشعار منتخب محرم ۱۳۹۶، اشعار استقبال از محرم، سلام ماه محرّم شروع شد، تو عباسی ( اشعار شب نهم محرم شام تاسوعا) و شب گریه کردن (اشعار شب دهم محرم شب عاشورا) هم عناوین شعری کار شده در این ویژه نامه است.

گفتنی است پیش از این به مناسبت های مختلف ویژه نامه تبلیغی از سوی اتاق تبلیغ خراسان منتشر شده است و ویژه نامه محرم سال قبل نیز بر روی پایگاه این نهاد قابل جستجو و در دسترس است./933/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات